Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Litet kort Maui klipp (720p HD)

• herodude

Medlem
    7 april, 2006 vid 23:25

fytirackarns vad fint mer 720p surf åt folket!

• frippe75

Medlem
    8 april, 2006 vid 06:22
    Oregistrerad wrote:
    Är det denna kamera du filmat med?

http://www.cyberphoto.se/?info.php?article=HDR-HC1

riktigt impad av kvaliten..

Japp!! Den ere

• frippe75

Medlem
    9 april, 2006 vid 04:46
    Oregistrerad wrote:
    frippe75 wrote:
    Här kommer ett hdv klipp i full upplösning

Vilken kvalitetsskillnad! Min flickvän filmade exakt samma våg med våran JVC dv kamera. Nu får jag den inte att skärmdumpa från filmen men ni kan kolla här: http://www.cybernetic.se/temp/conny_hookipa2006_divx.avi
    (klicka pause 2:18 min in i filmen)

Färgerna och upplösning är verkligen shity när man jämför..

Vad gäller färger så måste man nästan alltid färgkorigera. jag tog in samma frame i premiere ifrån din film och gjorde samma färgkorrigering. så nu sklijer endast upplösningen… och allt vad optik och ccd:er ställer tll med 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Litet kort Maui klipp (720p HD)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.