Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing litet piss hål!

• litet piss hål!

Publicerad av sanden89 på 23 september, 2009 vid 17:45

tjenare! landade kiten sj och en lite vas piss sten rev upp ett litet piss hål längst fram vid leading-edgen. är det bara att tejpa eller? stort som en enkrona ungefär!
    piss

sanden89 svarade 15 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • roland

Medlem
    23 september, 2009 vid 17:46

men hur gick det med pisset…

• sanden89

Medlem
    23 september, 2009 vid 18:12

det sket sig

• lance

Medlem
    23 september, 2009 vid 20:10

Ingen aning jag har lagat ett stort hål i änden på min LE men det pyser lite ännu. Kan köra 30 min innan jag måste pumpa.
    Undrar hur stora hål det går att tejpa egentligen utan att det läck lite ändå…?

/Lance

• egget_

Medlem
    23 september, 2009 vid 20:42

Man kan tejpa rätt stora hål. Är det bara som en enkrona ska det vara lugnt.
    Tänk på att testa med vattenbad innan du trycker i din bladder igen.
    Glöm inte tömma blåsan också innan du stoppar in den 🙂

• sanden89

Medlem
    24 september, 2009 vid 04:20

hålet är i duken längst fram vid le, inte i le asså. men jag fick hjälp på annat håll här=)

det blåser bra idag, njut ni som kan. själv skall jag bräda tak fram till kl 9 ikväll, piss.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA