-
litet piss hål!
tjenare! landade kiten sj och en lite vas piss sten rev upp ett litet piss hål längst fram vid leading-edgen. är det bara att tejpa eller? stort som en enkrona ungefär!
piss
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › litet piss hål!
tjenare! landade kiten sj och en lite vas piss sten rev upp ett litet piss hål längst fram vid leading-edgen. är det bara att tejpa eller? stort som en enkrona ungefär!
piss
Ingen aning jag har lagat ett stort hål i änden på min LE men det pyser lite ännu. Kan köra 30 min innan jag måste pumpa.
Undrar hur stora hål det går att tejpa egentligen utan att det läck lite ändå…?
/Lance
Man kan tejpa rätt stora hål. Är det bara som en enkrona ska det vara lugnt.
Tänk på att testa med vattenbad innan du trycker i din bladder igen.
Glöm inte tömma blåsan också innan du stoppar in den
hålet är i duken längst fram vid le, inte i le asså. men jag fick hjälp på annat håll här=)
det blåser bra idag, njut ni som kan. själv skall jag bräda tak fram till kl 9 ikväll, piss.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Aviseringar