Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing litta bilder från vemdalen

• above_the_law

Medlem
    20 mars, 2009 vid 08:11
    mjersen;535830 wrote:
    det va fett kul! o då körde jag ändå med en foil kite i lättvind.. men det blir klart fler gånger.. fast får jag välja tar jag vatten =)

Håller med Martin!
    Snökite är kul MEN vatten i ofrusen form i da shit…

Skulle dessutom vilja jämföra det med att ha perfekta och glassiga vågor (i form av snöformationer och puder)… Varför då krångla till det genom att kita eller vindsurfa, när man kan vågsurfa/snösurfa ( i.e snowboard) och vara helt fri på brädan utan begränsningar av linor och annat krångel???
    MEN det är klart, varför begränsa sig? Omväxling förnöjer och brukar leda till utveckling av liknande sporter/intressen…

Riktigt goa foton! Speciellt den med Malins nosegrab och solen i bakgrunden (var liksom lite unik)!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing litta bilder från vemdalen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.