Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Litta film från Getskär igår…
Taggad: kiteboarding, kiteclub
-
Litta film från Getskär igår…
Publicerad av above_the_law på 19 juli, 2010 vid 19:40Kitclub represents:
[ame]http://www.vimeo.com/13463031[/ame]wakenils svarade 14 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
bennylundin;621576 wrote:nicco, lås upp det feta hänglåset
Kirrat!
Fattar inte hur det kom dit, men nu är det i alla fall skrotat…Tack för skönt sällskap på vattnet (och på land) som vanligt:laugh:
-
Tröttna efter typ 30 sekunder.. Tips är att klippa ner det lite och ta bort allt onödigt skit.. Samt att inte envisas med massa slow-mo segment hela tiden.. Och byt för faaaan musik! 🙂
-
HA HA Nicco kul liten snutt, man kommer på film varje session man åker med dig 😉 Va hände med min back to blind den ser ut att vara ett hack mitt i tricket?? Jag har några riktigt feta klipp på dig Nicco men jag väntar tills jag får ihop tillräckligt med mtrl innan jag släpper en film, men vill du kan du få det innan. Annars får jag tacka för den goda ölen, korven samt sällskapet..
-
jasså de va ni som låg där nere o tryckte 😉 jag höll ju till lite högre upp!
här kommer även mitt amatörbidrag från denna dagen ^^
[ame=”http://vimeo.com/13474025″]Getskär kiteboarding! on Vimeo[/ame] -
Fan att man inte håller sig hemma när det kommer celebert besök 🙁 fan va nice kört grabbar!
-
Gött redigerat nicco!!! jasså du var där uppe? där är väll oftare byigare synd att du inte var hoss oss så att du kunde hetsa gubbarna !!! 🙂
-
Fast iof sig det var kanske bra nicco behövs nog inte hetsas mer han nästan spetsade pungen i en raily to blind över en pinne! 🙂
-
snygging;621664 wrote:Fast iof sig det var kanske bra nicco behövs nog inte hetsas mer han nästan spetsade pungen i en raily to blind över en pinne! 🙂
HAHA! han måste vart övertaggad eller något 😀
-
WakeNils;621665 wrote:klass på det nicke!
Tack Wacko! o när får man en session med dig igen då? :cool2:
Logga in för att svara.