Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Litw waves från östkusten
-
Litw waves från östkusten
Publicerad av el_freddan på 6 december, 2011 vid 13:31Ingo och jag njöt av sol och höstvindar på Torö….
http://activelife.bloggplatsen.se/2011/12/05/6803460-the-next-episode/
Se, The Next Episode
/Freddan
skotten svarade 12 år, 11 månader sedan 10 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Härligt! Kul att se vad som finns på andra sidan skogen.
-
Riktigt fina bilder och i bra ljus (för en gång skull den här tiden på året)!
Av med stropparna nu grabbar… -
Ser riktigt najs ut! men är det inte läskigt med såna där grejor som fötterna verkar ha fastnat i?
Strepless is the shit! Ha ha -
Trams, det är bara i det här lilla forumet det är såååå coolt att fisa strapless, kör hur fan du vill, med eller utan POWER!
/X -
Nice!
Många snygga bilder.
Bild 29 kvalar nog in som årets Torö bild.Stropparna är nog mest till för att rädda brädan från Torös käftar som tuggar i sig x antal fenor och surfbrädor per säsong.
För er som inte surfat på Torö så kan jag meddela att det är lite som rysk roulette.
Sjukt mycket sten, speciellt där vågorna bryter bäst.
Fick min twintip knäckt på mitten när den killades fast i stenar samtidigt som en våg pressa den framåt.
Men visst leash är ett ett alternativ.
Själv tycker jag att stropparna tar bort vågsurfkänslan. -
Bladesurfer;677139 wrote:Själv tycker jag att stropparna tar bort vågsurfkänslan.
Hur menar du då? Stropparna gör ju ingenting om man “vågsurfar” rätt… Det finns kanske 10 pers i världen som kan köra vågbräda med kite snyggt (som jag sett i filmer eller live). Resten ser bara långsamt, passivt och långsamt ut..
-
Bild 20 är så jäkla läcker att det är galet, ser ut ha att varit en galet fin dag på stenstrand.
-
killer shots, looks looked like a well decent session : )
Logga in för att svara.