Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Live från geMarkaryd
-
Live från geMarkaryd
Publicerad av samhansson på 10 december, 2004 vid 17:27ANSÖKAN OM KITERESA
Fuereventura 2v 2400kr (cp billit)
Avresa: Måndag 13
Vilka: Sam & Mårten
Lediga från skolan: en vecka bara, ju.
ANSÖKAN AVSLÅS AV REKTORN (på telefon idag kl 18:03)
fan i helvete, vad göra?bates svarade 19 år, 10 månader sedan 14 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Det är bara att sjuka sig.
Fan vad man känner igen det!
Skolan är så jävla rutten på sånt, man får inte ledigt om man så skriver en skriftlig ansökan två år innan. Men skiter man i och komma och säger att man är lite krasslig fast man bara sitter hemma och lirar tvspel. Ja då är det inte en jävel som säger nåt…Jag har vatt ute i samma väder och jag bara ringde sjuksyster och drog. Min klassföreståndare var vansinnig men vad skulle han göra?
-
Bara att sjukanmäla sig. själv ringde jag t skolans automatiska sjukanmälningstelefon 00:00 när jag var på väg t fjällen.
-
De e bara till å ta ansvar!!! Plugga på så får vi andra åka kite!!!
Eller……..??????? -
Svar till:
ANSÖKAN OM KITERESA
fan i helvete, vad göra?[/ QUOTE ]
fan e du bara en sån liten parvel.. coolt..
nja.. jag tycker att du ska ta vara på den studietid dom erbjuder dig, guld värd senare.. ta ledigt ett år sen och åk iväg och kite då! -
nuförtiden har dom utökat skolsystemet med en såkallad “eftergymnasial utbildning” högskola om man så vill. Man kan alltså (hör och häpna)studerra vidare efter avslutad gymnasial utbildnng.
Sen är man ju fortfarande rädd för rektorn…….
får de hur det blir.LER: Ja fick grymmt sjyysta prylar från er i norr i veckan. Only one in sweden har jag hört.Bilder kommer.
-
hehehe.. jag behöver inte prata med min rektor om jag ska bli ledig! men det kanske e nice att ha det lite mer personligt.. men det kan ju också bli för vår rektor att lära känna 40000-50000 pers.. och tänk va många brev han hade fått var dag!
det måste vara därför din rektor nekade ledigheten.., han får ju tusen sådana brev om dagen.. lättast och snabbast.. signa med ett NEJ! -
Svar till:
ANSÖKAN OM KITERESA
Fuereventura 2v 2400kr (cp billit)
Avresa: Måndag 13
Vilka: Sam & Mårten
Lediga från skolan: en vecka bara, ju.
fan i helvete, vad göra?[/ QUOTE ]
det är här kärringarna och mannen skiljer sig… en annan hade juh inte ens fått för sig att fråga rellen…
men nu har du blåst det ordagrant.. åker du nu så vet han om att du inte är sjuk…men som en sa att han har juh säkert ett antal tusen elever så bara dra o sjukanmäl dig eller nått så kommer han inte ihåg dig ändå väl….
skit ner dej eller nått o säg att det är maginfluensa… eller hångla med mårten (iofs inget nytt) så kanske du får alla hans äckliga sjukdomar, ett annat alternativ är att du blir påsatt av någon i min kompiskrets så är du garanterat sjuk inom en vecka så som läget ser ut nu iallafall så är det bara druvklasar på alla mina vänner…. kan juh bara bli bukis med dom oxå men det blir inte lika roliga rykten då…
om du nu tycker detta är extrema åtgärder så finns det enklare som att dra över rellens fru och hota henne med att du säger det till honom om hon fixar så du får ledigt på nån vänster…
puss o hej
-
Säg att du hånglat upp nåt dållit fruntimmer o åkt på en släng av körtelfeber..den skiten kan du va borta med i en månad…skyll solbrännan, som du kanske har när du kommer hem, på en ny behandlingsmetod du hittat på PubMed…vattentätt
Logga in för att svara.