Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ljunghusen ser lovande ut idag….
-
Ljunghusen ser lovande ut idag….
Publicerad av eddie på 21 februari, 2004 vid 05:32ozzcarr svarade 21 år sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Henke Skejtare och Björn Skejtare är på väg till Ljunghusen nu!
-
Tittar nej du! ut och visa KGB, Handlepasses, unhhoked trixen nu! Peps har allt berättat hur enkelt det är!
-
Sarkasmen flööödar tillsammans me personangreppen, moohahahaha
Steffo is back to what it once was…
-
Ja visa vart skåpet ska stå nu Ozzcarr!!! Peps har ju faktiskt berättat att många kommer att börja prova i sommar när alla är hemma från sina äventyr! Det är ju precis samma sak som att lära sig KGB på en treveckors semester!
-
Är det ett personangrepp så ber jag så hemskt mycket om ursäkt! Det var absolut inte meningen! Är emot alla former av personangrepp! Sorry om du tog det som ett sådant Peps! Lite sarkasm kan jag väl gå med på men inte personangrepp.
-
Pratade med Henke för en stund sedan han hade fått två goa timmar på Vattnet med sin 17 kvm Stellan och Eddie är fortfarande ute så vitt jag vet. Solsken, Vågor och hyffsad vind vad mer kan man begära!
-
Ett par plusgrader till hade varit fint, men vafan om vädret håller i sig e jag på om en vecka!
KGB kommer ni inte se, men förbered er på dubbla HP:s och en o annan slimchans!
hahaha jag suger! Men har roligt…shit börjar låta som mypa!
HOjt
Logga in för att svara.