Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ljunghusens GK/Lagunen
-
Jag såg att ni höll på att flyga upp bland stugorna men det var en som tog ner er.
Men det är klart jag som väger 100kg kitade med en 10 Nitro och ni gick ut med en 12a
Inte bra för kroppen om det går fel,hörde att någon skadade handen hoppas det gick bra i så fall.
Kita lugnt
Mvh Roger Ö -
jaja det va bara isabel som flög upp och öppnade lite soptunnor med linorna, och jag skadade handen sen gjorde angelika lite bodydragging på stranden mer var det inte 😛 en helt vanlig dag för yellow cabrinha kiteteam!
-
Ni tjejer hade ändå bättre koll än de andra två tölparna på den vita wipikan för de två var galna…..men de hade ju ändå koll, eller vad säger du Zoolander?????
-
va dom vita tölparna dom som isabel körde ner med kiten? elelr det va nog en annan vit kite.P vette fan:P ja vi har alltid en massa koll på vad vi gör:D
-
ja som sagt.. mer koll än dom två gubbsjuka 50-årskrisiga idioter som flög wip!
hahaha -
Svar till:
hahaha[/ QUOTE ]
Jaha tack zoolander, nu tror folk att det var jag! de flesta wipika i skåne är matrix, det är bara jag som har wipika wip, tror jag? Och närmar mig de femtio, 42 i år. Men jag är aldrig söder om landsvägen! -
Det var inte du men alla över 30 den dagen såg nog ut som 50 eftersom fjellorna var nog bara 15 så jag var nog också gubbe, men det är fin då ser jag en bild som ser ut så här.
Kitar hela dagarna kommer hem så är maten klar sen tar man sig en go Ardbeg whisky och slappnar av,för att sen kolla var man ska åka och kita nästa dag.Det är fint att vara gubbe
Mvh Roger Ö -
Svar till:
Svar till:
hahaha[/ QUOTE ]
Jaha tack zoolander, nu tror folk att det var jag! de flesta wipika i skåne är matrix, det är bara jag som har wipika wip, tror jag? Och närmar mig de femtio, 42 i år. Men jag är aldrig söder om landsvägen![/ QUOTE ]
hahaha.. jag menade wipika airblast!
och bengt hade du varit där hade du nog också blivit förvånad.. snubben skulle impa på sina polare och det slutade med att han nästan halshögg två av dem med sina linor..
sen kommer ett citat av mannen..
”som ni ser så e det aldrig någon kraft i draken när man går med den”förklarar en hel del
Logga in för att svara.