• mrmille

Medlem
    29 juni, 2004 vid 12:52

jag har aldrig provat och ska nog försöka hålla mig ifrån sånt. Aktiv dödshjälp är något som jag ägnar mig åt tillräckligt som det är! 😛

• koan

Medlem
    29 juni, 2004 vid 12:55

Ha ha ha… MrMille, du hittade en verklig finfin bild på TAD-style KGB!!! (TAD – Taking A Dump) grin.gif

Om vi nu är inne på att dela med sig av sina erfarenheter kan visa hur man, hysteriskt skrattandes, blir galet runtsläpad över nejderna mer eller mindre utan någon som helst kontroll tongue.gif

• walle

Medlem
    29 juni, 2004 vid 14:52

Svar till:

Hehe, måste man nästan testa på nångång?

Walle, har du testat att kitea på isen med skridskor?
    Verkar ju asgrymt, blir det lätt i vinter om jag lever så länge. tongue.gif

[/ QUOTE ]

gillar du fart så är kite på is kul!
    gillar du inte fart så är kite på is tråkigt…

Jag gillar fart grin.gif

det går sjukt fort på is och en 12:a är kanske inte den bästa storleken, räcker gott med en7-8m2 kite!!!

• svan

Medlem
    29 juni, 2004 vid 15:09

Tror E-type har mätt upp 64 km/h på is med sin GPS i vintras. Fixar ni det på åkern bland korna så glöm inte att filma…

s

• coffer

Medlem
    29 juni, 2004 vid 15:16

Japp, fart e riktigt kul!
    Skridskor borde jag kunna hantera tycker jag, efter att ha spelat hockey i 12 år!
    Jo, men det ska jag garanterat testa i vinter om d blir nån is på vättern!!! Hehe, kanske t.o.m. blir så att man får sätta på sig hela utrustningen! kan ju behövas känns det som! grin.gif

• walle

Medlem
    29 juni, 2004 vid 15:20

Svar till:

Tror E-type har mätt upp 64 km/h på is med sin GPS i vintras. Fixar ni det på åkern bland korna så glöm inte att filma…

s

[/ QUOTE ]
    isjakterna hemma körde i 63-64km/h och jag körde i från dom grin.gif
    Körde inte mycket fortare men körde om dom gjorde jag smile.gif

Jag tror det är svårt att åka fortare med vanliga skrillor, får nog mecka något stabilare till vintern cool.gif

• mrmille

Medlem
    29 juni, 2004 vid 15:55

Svar till:

[/ QUOTE ]

heh, tror min mb skulle trilla isär då. Har iofs stabiliserat den och bytt lite i fjädringsväg etc nu men men…

Att komma upp i 30-40 är nog inga större probs, fortare vet jag inte om jag känner för smile.gif

• walle

Medlem
    29 juni, 2004 vid 16:03

kom ner till gamleby i vinter så ska det bli åka av…

• bohn2fly

Medlem
    29 juni, 2004 vid 16:17

Walle, du som gillar att trixa och nu när det inte blåser. Vad tar du för att smida till dessa skridskor:

http://www.sisf.se/skridskosegling/bygga/bygga_skridskor.htm

Vanliga hockeyrör duger inte om det ska bli speedtävlingar på Roxen i vinter grin.gif

• walle

Medlem
    29 juni, 2004 vid 18:17

jag har några idéer på gång inför vintern cool.gif

det luktar nya svenska rekord i smålandsskogarna…
    och så blir det en bräda med medar på!?

men vi får hoppas på en låååååång sommar först!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.