Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lkpg
-
jag har aldrig provat och ska nog försöka hålla mig ifrån sånt. Aktiv dödshjälp är något som jag ägnar mig åt tillräckligt som det är! 😛
-
Ha ha ha… MrMille, du hittade en verklig finfin bild på TAD-style KGB!!! (TAD – Taking A Dump)
Om vi nu är inne på att dela med sig av sina erfarenheter kan visa hur man, hysteriskt skrattandes, blir galet runtsläpad över nejderna mer eller mindre utan någon som helst kontroll
-
Svar till:
Hehe, måste man nästan testa på nångång?
Walle, har du testat att kitea på isen med skridskor?
Verkar ju asgrymt, blir det lätt i vinter om jag lever så länge.[/ QUOTE ]
gillar du fart så är kite på is kul!
gillar du inte fart så är kite på is tråkigt…Jag gillar fart
det går sjukt fort på is och en 12:a är kanske inte den bästa storleken, räcker gott med en7-8m2 kite!!!
-
Tror E-type har mätt upp 64 km/h på is med sin GPS i vintras. Fixar ni det på åkern bland korna så glöm inte att filma…
s
-
Japp, fart e riktigt kul!
Skridskor borde jag kunna hantera tycker jag, efter att ha spelat hockey i 12 år!
Jo, men det ska jag garanterat testa i vinter om d blir nån is på vättern!!! Hehe, kanske t.o.m. blir så att man får sätta på sig hela utrustningen! kan ju behövas känns det som! -
Svar till:
Tror E-type har mätt upp 64 km/h på is med sin GPS i vintras. Fixar ni det på åkern bland korna så glöm inte att filma…
s
[/ QUOTE ]
isjakterna hemma körde i 63-64km/h och jag körde i från dom
Körde inte mycket fortare men körde om dom gjorde jagJag tror det är svårt att åka fortare med vanliga skrillor, får nog mecka något stabilare till vintern
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
heh, tror min mb skulle trilla isär då. Har iofs stabiliserat den och bytt lite i fjädringsväg etc nu men men…
Att komma upp i 30-40 är nog inga större probs, fortare vet jag inte om jag känner för
-
Walle, du som gillar att trixa och nu när det inte blåser. Vad tar du för att smida till dessa skridskor:
http://www.sisf.se/skridskosegling/bygga/bygga_skridskor.htm
Vanliga hockeyrör duger inte om det ska bli speedtävlingar på Roxen i vinter
-
jag har några idéer på gång inför vintern
det luktar nya svenska rekord i smålandsskogarna…
och så blir det en bräda med medar på!?men vi får hoppas på en låååååång sommar först!
Logga in för att svara.