Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Locosys GT11
Är ny på det här med GPS och ber om ursäkt om detta är en dummerjöns fråga upptagen tidigare. Har en ficka på min hängsele, går det bra att stoppa GT11 i den eller måste den sitta på armen?
/ Andy
Den måste sitta på överarmen/axeln (mao så att den inte kommer under vatten lika ofta). Dessutom behöver du en Aqua-pac (som händelsevis är enkel att fästa runt överarmen..)- Modellen som passar heter Sports 208, har jag för mig.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Locosys GT11
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.