Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Logo höga vågor..

• gurra1978

Medlem
    9 november, 2004 vid 18:52

Svar till:

inget o vara rädd för, bara vatten ju.

[/ QUOTE ]

Torös vågor ska man ha respekt för. Den dagen då bilden är taget blev jag spolad av en jätte och vrickade foten och var borta från surfet i drygt 3 v innan det kändes normalt igen. Men det var det lätt värt, årets bästa dag…hittills.

Kolla vågen bakom den första. En sån vill man inte felbedöma på vägen ut i full fart.

• ola_p

Medlem
    9 november, 2004 vid 18:52

He’s back!!!

• ian

Medlem
    9 november, 2004 vid 22:22

lås upp fruar o barn, jag är tillbaks! Nu blir det nya prylar o sen får vi se vad som händer. ska försöka dra härifrån så fort som möjligt igen wink.gif

vill för övrig ta tillfället att tacka Ola för den vackra presentationen. Om det nu inte var ett allmänt varningsrop.

• ian

Medlem
    9 november, 2004 vid 22:24

Man ska ha respekt för kökströskeln i sommarstugan också. snubblade, vrickade foten. tog tre-fyra år innan jag började surfa.

Vatten blir man blöt av, allt annat har man murphy att tacka för. wink.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Logo höga vågor..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.