Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Logohögt Torö 030923 – Nu ännu bättre med film ;)
-
Logohögt Torö 030923 – Nu ännu bättre med film ;)
anonym-anvandare svarade 21 år, 1 månad sedan 18 Medlemmar · 31 Svar
-
Med PowerDVD så får jag bara blinkande bild, minst varannan bild är svart…
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst26 september, 2003 vid 07:09har precis köpt ny data…funka inte för mig heller.
-
Funkar utmärkt för mig med XINE (i linux) där står det att det är en vanlig MPEG (MPEG-1 antar jag då).
-
Ladda hem ovanstående. Verkar klara de flesta filer som inte WMP, realplayer osv inte klarar.
/adde (tackar Ola_P för tipset)
-
För er som sitter med Mac och har problem med att få klippet att lira kan jag tipsa om ett program som heter VideoLAN .
Efter den här dagen kan man nästan bortse från alla bomkörnigar ut till Torö, tänk om man fegat och suttit kvar på jobbet, hemska tanke.
Thomas
-
Jag kör filmen både i Windows Media Player och QuickTime och det fungerar.
Om jag har tid lägger jag upp klippet i något alternativt format. -
Hittar inte det här senaste klippet. I vilken mapp ligger det och vad heter det?
-
helt galet, christian!!
sjukt fett!!!!
tur att man inte va där…!
Det får bli ett seanre projekt, hoppas det gick bra för dig iaf! vi får höras om i helgen! -
Stekheta vågor, vilket ljus! Kan tyvärr inte se bildklippet. Varken på min mac eller pc och varken med mplayer, divx eller quicktime. Går säkert att fixa men jag vet inte hur. Christian – kan man få låna orginalteapen en liten stund? Jag försöker samla ihop video från Torö för att kunna klippa ihop något lite längre framöver. Gäller förövrigt även er andra med Torösnuttar. jesper.blomberg@hhs.se
-
Det funkar fint med videolan grabbar… bara att tanka… det enda som krånglat för mig är när det varit ljudspår med wma3 codec…
Som adde och en till skrev ovan, http://www.videolan.org/vlc
så svårt kan d väl inte vara….
ps. ser grymt ut, inte utan att man ville seglat… ser dock lite elakt ut… -
Tror minsann att det är jag som ligger ghe-schpoled i slutet av trean… Det va faktiskt lite hårdare än vad jag
trott på´t igen ba! GE MEJ VIIIIND!!!! (närmare en feting från syd)Ha d gött
-
med senate updateringen till Windows Media Player funkar det kanon – gratis hos microsoft…
-
Jag filmade bara lite kort innan jag var tvungen att ge mig ut. Fick bara ihop knappt 4 min film och utan stativ, tyvärr.
Vad tror folk om lördag morgon på Torö…jag tror att jag drar tidigt imorgon bitti.
Logga in för att svara.