Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Logohögt Torö 030923 – Nu ännu bättre med film ;)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 september, 2003 vid 07:00

    Med PowerDVD så får jag bara blinkande bild, minst varannan bild är svart…

  • lars_k

    Medlem
    26 september, 2003 vid 07:01

    Hmm. Funkade fint för mej. Köp ny data… 😛

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    26 september, 2003 vid 07:09

    har precis köpt ny data…funka inte för mig heller.

  • sunkan_

    Medlem
    26 september, 2003 vid 07:12

    Funkar utmärkt för mig med XINE (i linux) där står det att det är en vanlig MPEG (MPEG-1 antar jag då).

  • adde

    Medlem
    26 september, 2003 vid 07:18

    Ladda hem ovanstående. Verkar klara de flesta filer som inte WMP, realplayer osv inte klarar.

    /adde (tackar Ola_P för tipset)

  • poopzilla

    Medlem
    26 september, 2003 vid 07:19

    För er som sitter med Mac och har problem med att få klippet att lira kan jag tipsa om ett program som heter VideoLAN .

    Efter den här dagen kan man nästan bortse från alla bomkörnigar ut till Torö, tänk om man fegat och suttit kvar på jobbet, hemska tanke.

    Thomas

  • challgren

    Medlem
    26 september, 2003 vid 07:25

    Jag kör filmen både i Windows Media Player och QuickTime och det fungerar.
    Om jag har tid lägger jag upp klippet i något alternativt format.

  • go_catch_a_wave

    Medlem
    26 september, 2003 vid 07:57

    gött ni hadde de

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 september, 2003 vid 10:31

    Hittar inte det här senaste klippet. I vilken mapp ligger det och vad heter det?

  • tabi

    Medlem
    26 september, 2003 vid 13:47

    helt galet, christian!!
    sjukt fett!!!!
    tur att man inte va där…! smirk.gif
    Det får bli ett seanre projekt, hoppas det gick bra för dig iaf! vi får höras om i helgen!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 september, 2003 vid 13:49

    Stekheta vågor, vilket ljus! Kan tyvärr inte se bildklippet. Varken på min mac eller pc och varken med mplayer, divx eller quicktime. Går säkert att fixa men jag vet inte hur. Christian – kan man få låna orginalteapen en liten stund? Jag försöker samla ihop video från Torö för att kunna klippa ihop något lite längre framöver. Gäller förövrigt även er andra med Torösnuttar. jesper.blomberg@hhs.se

  • ola_p

    Medlem
    26 september, 2003 vid 15:00

    Det funkar fint med videolan grabbar… bara att tanka… det enda som krånglat för mig är när det varit ljudspår med wma3 codec…
    Som adde och en till skrev ovan, http://www.videolan.org/vlc
    så svårt kan d väl inte vara…. wink.gif
    ps. ser grymt ut, inte utan att man ville seglat… ser dock lite elakt ut…

  • calle_b

    Medlem
    26 september, 2003 vid 16:27

    Tror minsann att det är jag som ligger ghe-schpoled i slutet av trean… Det va faktiskt lite hårdare än vad jag
    trott smile.gif på´t igen ba! GE MEJ VIIIIND!!!! (närmare en feting från syd)

    Ha d gött

  • poppo

    Medlem
    26 september, 2003 vid 18:09

    med senate updateringen till Windows Media Player funkar det kanon – gratis hos microsoft…

  • challgren

    Medlem
    26 september, 2003 vid 20:11

    Jag filmade bara lite kort innan jag var tvungen att ge mig ut. Fick bara ihop knappt 4 min film och utan stativ, tyvärr.

    Vad tror folk om lördag morgon på Torö…jag tror att jag drar tidigt imorgon bitti.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Logohögt Torö 030923 – Nu ännu bättre med film ;)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.