Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lomma eller Habo imorgon?
-
Lomma eller Habo imorgon?
Publicerad av kazta på 8 april, 2010 vid 17:19Tjena!
Verkar som att det skall bli hyggligt väder imorgon så jag tänkte försöka ta mig ut vid 16-tiden. Är det någon annan som skall ut?
//Johan
dunderklumpen svarade 14 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
ja jag dyker upp!
(PJOTER! Nu vet du det också…)
-
Skanör ser ut bättre med vind… men who knows kanske eolo ändra sig imorgon.
Ses i vatten
/cc
-
Vad tror ni om Habo idag? Hann bara ut 5 gånger förra året så det hade varit fint om det fanns några fler där ute. Ny myssa o vantar som ska invigas
-
helvete.
tappade lite med vinden och solen ska inte titta fram lika mycket…men de gör inget.. sitter nere i v hamnen i malmö och beger mig om tjugo till habo.. vinden verkar komma mer mot senare eftermiddagen (dmi)
skanör är no no
-
yeah I just went down to Klagshamn and there is squat here.. best wait till tomorrow
-
skotten;605490 wrote:yeah I just went down to Klagshamn and there is squat here.. best wait till tomorrow
Måste ner och kolla ändå… btw, det var mig du mötte hos Kent när jag köpte handskar o huva
-
JagkallasPiotrellerPete;605478 wrote:helvete.
tappade lite med vinden och solen ska inte titta fram lika mycket…men de gör inget.. sitter nere i v hamnen i malmö och beger mig om tjugo till habo.. vinden verkar komma mer mot senare eftermiddagen (dmi)
skanör är no no
mmhh varför ”skanör är no no”? Jag är bara nyfiken om är någonting fel med vind inriktning och så vidare eller är din personliga smak.
Iaf ses i vatten om det blåser =/cc
-
Tjena,
Verkar som att vinden håller på att lägga sig men jag tänkte att jag drar till Habo nu ändå och kollar hur det ser ut på plats.
//Johan
-
Dunderklumpen;605491 wrote:Måste ner och kolla ändå… btw, det var mig du mötte hos Kent när jag köpte handskar o huva
Kents woman still walks with a limp
haha….
good to see you in here dude, give me a shout if I can help with anything : )
-
cellentropya;605504 wrote:
mmhh varför ”skanör är no no”? Jag är bara nyfiken om är någonting fel med vind inriktning och så vidare eller är din personliga smak.Iaf ses i vatten om det blåser =
/cc
hehe det var bara mina tolkningar av prognosen från dmi.
skanör i övrigt är yes yes.imorgon är jag dock lite tvekis var man ska hän… näset verkar självklart.. kanske lite nordligt för kanalen… skanör är för tråkigt med brist på ”vågor”… det är lördag… häbäbäbä?
-
skotten;605545 wrote:Kents woman still walks with a limp
haha….
good to see you in here dude, give me a shout if I can help with anything : )
Hahaha, helgalen :santa:
Tack
Logga in för att svara.