• skanepaul

Medlem
    4 juni, 2004 vid 11:48

Jag undrar detsamma, hur funkar brisen här i skåne????????

• skejtar_henke

Medlem
    4 juni, 2004 vid 15:23

Jag kommer gärna ut om det blåser. Ring mig om ni ska ut. Ser ju dåligt ut men lite chans på dmi. Kanske kanske wink.gif

• stellan

Medlem
    4 juni, 2004 vid 15:26

Det kommer inte att bli någon vind… Skejta ni. Själv blir det lillatorg…

• stellan

Medlem
    4 juni, 2004 vid 15:27

Men på söndag blir det ok. jag ser det i fisklevern.

• skejtar_henke

Medlem
    4 juni, 2004 vid 15:53

lilla torg lät ju nice.. Du stellan är du nöjd med din brunoti bräda… Är det någe och ha?

• annas

Medlem
    4 juni, 2004 vid 16:15

Bris blire om det är varmt och soligt på land o kallt i vattnet. Kommer från NV i Habo, så om det är V el NV kan brisen öka på vinden några m/s när det är soligt. (Toppar oftast mellan kl 14 och 15)
    SE i Ljunghusen brukar också ge litta bris, men det måste vara klart väder inte dis el moln el sånt, så ida var det nog inte så mycket bris smile.gif
    //Vindgurun

• stellan

Medlem
    4 juni, 2004 vid 21:43

Svar till:

lilla torg lät ju nice.. Du stellan är du nöjd med din brunoti bräda… Är det någe och ha?

[/ QUOTE ]

Brunotti i hundraåttio…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 22 svar juni 2004
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA