Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Lomma just nu!! 11m/s kolla bild!
-
Lomma just nu!! 11m/s kolla bild!
Publicerad av wsurfer på 19 oktober, 2002 vid 10:35Ni som är Varberg kan ju ha det här att värma er med!!
5 grader varmt och soligt!
Nu drar jag!!!
/Marcuskungdenknege svarade 22 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VARFÖR BOR JAG I(NTE I SKÅNE???!!!
-
Varför har man tenta på måndag? suck!
Lustig sport det här, blåser aldrig när man vill… Sen när det väl blåser på, då har studier, jobb, bakissyndrom och etc. en märknadsvärd förmåga att ”sätta käppar i hjulen”…
-
Måste bara skriva en liten rapport från Habo, säkert en medelvind på 13-14 m/s och sjukt bra tryck i 5.3, skulle säkert kunnat köra 4.7. Soligt var det, men aj vad kallt. Fick några fina timmar iaf., och detta fast ingen vind utlovats. Visst är det vanligt att SMHI lovar utebliven vind, men det händer faktiskt att det är tvärtom också, och tänk vad gla man blir =)
-
Jag tyckte inte det var särskilt kallt faktiskt. Visst, det blev kallt om fingrarna när man var tvungen att doppa dem, men jag fick ta av huvan för det var för varmt. Solen gjorde ju inte saken sämre!
Körde du 5.3 Eli?? Du måste varit sjukt överriggad! Jag var överriggad med 5.3 och väger ju lätt 20 kilo mer än dig.. Jag blev mest sned på att det knappt var något vatten innanför revet – fenan gick i botten hela tiden!!
-
Jo faktum är att jag nog var sjukt överrigad =) Att fenan gick i botten hade jag inte så mkt problem med, men det kan ju bero på att min fena är 3-4cm kortare än den borde vara, efter diverse slagsmål med stenpiren i Lomma =) Ha d gott
Logga in för att svara.