Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lomma just nu!! 11m/s kolla bild!

• anders_hoffman

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 11:23

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VARFÖR BOR JAG I(NTE I SKÅNE???!!! shocked.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif

• mr-pink

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 12:08

Varför har man tenta på måndag? suck!

frown.gif

Lustig sport det här, blåser aldrig när man vill… Sen när det väl blåser på, då har studier, jobb, bakissyndrom och etc. en märknadsvärd förmåga att ”sätta käppar i hjulen”…

• kungdenknege

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 22:30

Måste bara skriva en liten rapport från Habo, säkert en medelvind på 13-14 m/s och sjukt bra tryck i 5.3, skulle säkert kunnat köra 4.7. Soligt var det, men aj vad kallt. Fick några fina timmar iaf., och detta fast ingen vind utlovats. Visst är det vanligt att SMHI lovar utebliven vind, men det händer faktiskt att det är tvärtom också, och tänk vad gla man blir =)

• skarabe

Medlem
    20 oktober, 2002 vid 08:47

Jag tyckte inte det var särskilt kallt faktiskt. Visst, det blev kallt om fingrarna när man var tvungen att doppa dem, men jag fick ta av huvan för det var för varmt. Solen gjorde ju inte saken sämre!

Körde du 5.3 Eli?? Du måste varit sjukt överriggad! Jag var överriggad med 5.3 och väger ju lätt 20 kilo mer än dig.. Jag blev mest sned på att det knappt var något vatten innanför revet – fenan gick i botten hela tiden!!

• kungdenknege

Medlem
    20 oktober, 2002 vid 09:27

Jo faktum är att jag nog var sjukt överrigad =) Att fenan gick i botten hade jag inte så mkt problem med, men det kan ju bero på att min fena är 3-4cm kortare än den borde vara, efter diverse slagsmål med stenpiren i Lomma =) Ha d gott

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lomma just nu!! 11m/s kolla bild!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.