Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Longboard surf
-
Longboard surf
Publicerad av hagglund på 25 januari, 2016 vid 14:05Lite longboard surf.
[video=vimeo;152965020]https://vimeo.com/152965020[/video]chrillepille svarade 8 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Underbar liten men lång peelande longboardvåg. Glassy!!
Och skön film, tack för den. Snygg bräda! -
Tack, kul att du gillade den. Är sjukt nöjd med den brädan 🙂
Tips mottages gärna på hur man undviker vattendroppar på Go PRO. Om någon vet något mirakelmedel.? -
Wilde longboard tror jag.
Körde själv ett pass longboard igår på en Gong Incredible Ten 10′ log. Riktigt kul även i små vågor. Hade gärna testat den på vågen i filmen. Imorgon kör vi igen, Västkusten levererar hela veckan!
-
Nice!
Ska kolla in en schysst longboard, är ju på Gotland en del så där kan den komma väl till pass. Just nu har jag bara en enkel NSP Funboard.
-
-
@hagglund 737991 wrote:
Tack, kul att du gillade den. Är sjukt nöjd med den brädan 🙂
Tips mottages gärna på hur man undviker vattendroppar på Go PRO. Om någon vet något mirakelmedel.?Prova Rain x ,sånt som man har på bilrutor för att regnet skall rinna av !
Funkade för mig ! -
Nice! Kör själv en 9’4 McCouy Allrounder Mal på 82 liter. Den fångar ta mig fasen allt! ;D
Gött att se att det finns lite longboards i Sverige ändå. Här på östkusten har jag mest sett shortboards o hybrider. -
Sweet film!
För att undvika vattendroppar, så brukar jag slicka på linsen precis innan jag hoppar vi – funkar förvånansvärt bra!
Logga in för att svara.