Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Look! Look! Look! Part 2 (uppföljaren)
-
Look! Look! Look! Part 2 (uppföljaren)
Publicerad av hakman på 30 april, 2009 vid 19:36Jajjamensan! Nu är den klar!
Här har ni uppföljaren, med samma koncept men även ett par nymodigheter. Även denna filmades under 3 sessions.
Ni kan adressen vid detta laget.
philippos svarade 15 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Shit Håkan! Grym film, både ettan och tvåan. Du har blivit grymt duktig på väldigt kort tid. Riktigt imponerande och inspirerande.
-
Nu är jag säkert gammal o tråkig. Dessutom verkligen kass på freestyle. Men jag tycker det är lite tråkigt att titta på, fram o tillbaka med segelsnurr. Kan inte riktigt fatta freestyleprylen. Jag hoppade sönder fötterna på hoppgippar för kanske 18 år sedan, men sedan räckte det liksom. Nu kommer jag få värsta attacken från alla freestajlare, men på mig imponerar det inte. Vågsegling, hopp och action – ja tack.
Kul att du filmar dock. -
Tycker du är skitduktig! Ända som fattas för att det ska se ännu grymmare ut är mer fart in i manövrarna alà Golito:)
-
Haha tack så mycket allihop!
Snaffe: Det enda som fattas då är Starboard Flare 88 och 98! Då ska det bli fart på grejerna, vill jag lova!
Håkman
-
Såg riktigt nice ut! Lite mer fart bara som snaffe säger, om man vill få det till perfektion.
-
Hatten av! shit va duktig du blivit!!! Sjyssta rullar också tackar för de
-
donpedro;543828 wrote:Hatten av! shit va duktig du blivit!!! Sjyssta rullar också tackar för de
Haha tack du! Vi måste köra tillsammans snart igen, kanske på Öland?
Logga in för att svara.