Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lööööv lejet

• lööööv lejet

Publicerad av gonzo på 30 augusti, 2009 vid 15:48

fan vilken najs helg det varit nicke å johan kom upp till vbg och då passade läjet på att leverera. två riktigt fina dagar i läjet. d e najs.
    nästa gång ska jag kika ner så ska vi se om habo levererar också.
    tack Johan , nicke och läjet för en grym helg

johan släng upp lite bilder från helgen nu med

above_the_law svarade 15 år, 2 månader sedan 13 Medlemmar · 21 Svar
  • 21 Svar
  • _sofia_

Medlem
    30 augusti, 2009 vid 18:53

Ja shit tack alla för en super helg va verkligen toppen bra! Surf ah fest ah allt

Anders dina loopar e grymma!

Hur gick de me han som fick åka ambulans? (körde orange best kite och hade rosa shorts, kände nämligen int till han sen innan)

• ballerina

Medlem
    30 augusti, 2009 vid 19:00

ja vilken helg! faan vad roligt vi har haft det 🙂 speciellt idag! men har ngn hört hur det gick med den stackars killen som slog i huvudet?

• above_the_law

Medlem
    30 augusti, 2009 vid 19:09

Muuuums vilken lööööördag,
    trotts att jag inte kunde stanna och paaarta loss!:-)

Tack Nicke Ghost och Peter för leveransen, av mina Ronixxxxxxxx One!

Blev ju en skön vågsurf lörd fm vid Åsa stenudde och en smått episk kite-vågsurf i Läjet från 14-18 (ff a efter 17). Var tvungen att modda dom ca 0,5 cm för att passa…så testat in real life, no…

Har däremot suttit och myst med dom framför tv:n/datorn åtskilliga timmar redan och är jääääävligt sugen att desta dom ordentligt. Vill int ta av dom. Faen vad sköna dom är:-)!

Ska tyvärr på konferens hela veckan i fkn Tjockholm, så det får tyvärr vänta….

Tja (ck)!

• gh0st

Medlem
    30 augusti, 2009 vid 19:41

Ja, tack själva alla underbara människor som vi träffade i helgen! O tack för alla fina presenter! Vinet är slut o shortsen har jag på mig! Ni är för goa allihop o jag är glad! Hade jag haft en grön penna med mig hade jag ritat Aloha-prickar på er alla =)

o Nicco, hahaha, jag hade nog suttit likadant jag med om inte mina nya ronix inte hade varit nere i Oz o väntat på mig!

• neven

Medlem
    30 augusti, 2009 vid 19:43

Sjukt rolig helg med Läjet kite fredag-lördag-söndag. Och riktigt trevligt med finbesök från Skaaaaaaune. 🙂 Om Kohagen bara kunde leverera liiiite mindre bajsdoft under fredagen och lördagen så hade det varit perfekt…

Ja, är det någon som vet hur det gick med killen i rosa shorts? Misstänkt hjärnskakning efter att ha dragit i huvudet i botten på det grunda.

• sanna

Medlem
    30 augusti, 2009 vid 20:23

Gonzo, dina loopar är sjuka.

• gonzo

Medlem
    30 augusti, 2009 vid 20:28

hehe jag gjorde en som va helt sinnes synd att det inte fastnade på film hade varit kul att se, nicke sa att det såg helt sjukt ut.

• pihlblad

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 08:24

Ni missa Apelviken lör kväll.
    Var nog en av dom bästa gångerna jag kört där, vågorna var sjukt fina.
    Grym helg, synd bara att det var så trångt i Läjet i lör bara.
    Missa tyvär Anders loop.

• callekuling

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 08:33
    pihlblad;571730 wrote:
    Ni missa Apelviken lör kväll.
    Var nog en av dom bästa gångerna jag kört där, vågorna var sjukt fina.
    Grym helg, synd bara att det var så trångt i Läjet i lör bara.
    Missa tyvär Anders loop.

You´re sooo gay man!!

• neven

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 08:37

Det var inte alls särskilt trångt tyckte jag. Iofs var Kvabbso i vägen heeeela tiden men det får man ju leva med… 🙂

• kvabbso

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 08:43

Locals onely 😉

• skotten

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 14:21
    callekuling;571733 wrote:
    You´re sooo gay man!!

how come everyone else is allowed to say gay and I am not.. people say fuck on the radio? 🙁

• johanw

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 17:58

lite bilder då då.. tack för en sjukt bra helg!! dom andra ligger på facebook..

• johanw

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 17:58

fkldsjlkfdsjk

• kvabbso

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 19:19

Ny sele neven?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lööööv lejet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.