Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › LÖÖÖVET is the SHIT!!!!!!!
-
LÖÖÖVET is the SHIT!!!!!!!
Publicerad av dalen på 15 juni, 2009 vid 15:36Bilder från en helt vanlig solig dag någonstans i landet!
Löövet äger hela kite Sverige! Vi andra är hans undersåtar!
Kolla bara hur grabbarna kollar på Lövet i luften.skotten svarade 15 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Vi vet alla att Herr Björnson är kungen av Lagan!!! Jag är bara glad o lycklig av att få vara med er alla…
-
De glada amatörerna (doc, norrlänningen och Trotzig) i Ängelholm hoppas att Lövet inte lämnar härliga skälderviken för nordborna på andra sidan åsen… Det är oroväckande mycket häng där uppe nu!
-
Faaaaking nice to see him in Dalen, I felt awesome just being close to him.
-
Quote:De glada amatörerna (doc, norrlänningen och Trotzig) i Ängelholm hoppas att Lövet inte lämnar härliga skälderviken för nordborna på andra sidan åsen… Det är oroväckande mycket häng där uppe nu!
När löv-1 vill slå på den stora trumman är det mellby som gäller. Ni får vänta tills love-mode innan han åter ses i ä-holm…
-
Dammmit!! att man ska vara trött på morronen annars skulle ja gärna gjort er sällskap en sån fin dag de va igår. Var och kikade förbi en sväng iaf innan dagens aktivitet och det såg riktigt nice ut!
-
Pepä;553440 wrote:Ni har så rolig sand!
Sand? Det är singel vid lagan.
Fina bilder …
-
SamHansson;553417 wrote:När löv-1 vill slå på den stora trumman är det mellby som gäller. Ni får vänta tills love-mode innan han åter ses i ä-holm…
Skälderviken var så fiiint i helgen så att man fick en tår i ögat! Rena fina ramper. Så hadde jag bott kvar i inglaholm så hadde jag gjort ett svartbygge på stranden och bosatt mig där.
-
Vad gör Löv-1 här? Är det nån som vet? Kommer vi se detta i PKRA 2010?
-
sourra;553566 wrote:Nu blev det ett svartbygge i majorna istället.
Exakt! skitt ja majornas/gbg skärgård kontra skåne en viss skillnad!
Lite kasst att man oftast måste bilköra 2h fram och tillbaks till varberg varje gång man vill ut och kita i bra förhållanden.
Sen vet jag inte vem som har flest vind dagar om man jämför skåne och varberg/gbg.(Kan inte gbg kommun spränga upp en del av skärgården och sen anlägga en konstgjord strand med brytande rev!!! 🙂 )
-
SamHansson;553568 wrote:Vad gör Löv-1 här? Är det nån som vet? Kommer vi se detta i PKRA 2010?
kan det vara landningen efter en bel air?
http://kitemovement.com/2009/06/14/bel-air-aaron-hadlow/ -
SamHansson;553568 wrote:Vad gör Löv-1 här? Är det nån som vet? Kommer vi se detta i PKRA 2010?
looks like he is speedriding, its really important that you crouch down and get aerodynamic, its controvertial but Eklöv has always been a pioneer.
He told me that one day while he was getting his daily spongebath from the ”best girls” he was fed a grape and it just came to him, he demanded the girls wash his inner thighs one more time and switched from grapes to strawberries…
Logga in för att svara.