Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing loop & lock i bommen

• gogga

Medlem
    30 april, 2005 vid 10:57

Svar till:

det billigaste borde väl ändå vara att köpa sånt plastband som man spänner men inte går att ta tillbaka… ni vet sånt smalt.. plast-spännband helt enkelt. kostar väl en 20kr eller ngt för 20 st eller vad det nu är… ni vet vad jag menar

[/ QUOTE ]

Hade inte kunnat vara klarare på något sätt

• kaiser

Medlem
    30 april, 2005 vid 11:52

Du menar sånt som elektricierna har nar dom meckar med elektricitet o sånt?

• yaqup

Medlem
    30 april, 2005 vid 12:08

har de kanske… skulle isf vara till att spänna ihop sladdar o sånt så man får lite koll på det..:)

va fan ja e ingen elektriker!

• gogga

Medlem
    30 april, 2005 vid 12:22

jag har ”den lille elektrikern” liggandes och skräpandes… Du kanske vill låna den? Man lär sig jätte mycket!

• yaqup

Medlem
    30 april, 2005 vid 12:31

käft or ill punch u right on the mouth

• easyg

Medlem
    2 maj, 2005 vid 15:49

det billigaste är nog att återanvända chickenloopen. jag klippte just till min och gjorde fast den i selen. tar bara 5 minuter och det ser ut så här..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing loop & lock i bommen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.