Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Looparen 2006

• henke201

Medlem
    19 mars, 2006 vid 00:30
    babilidoo wrote:
    Ola Jakobsson S-46 är utsedd till looparen 2006

Hans planande framåtloopar på plattvatten som ibland överroteras är inte o leka med

http://www.continentseven.com/movec7.php?moveid=606

Härligt!! Snart dags att för surf eller vad säger du? Fick lindrat min abstinens lite nu efter en vecka me kanonväder i France med snowboarden, men nu blir man ju sugen som aldrig förr 🙂 ciao / Henga

• Oregistrerad

Gäst
    19 mars, 2006 vid 10:28

fan va gött me france! är det så att man måste sticka ifrån sverige för att få nån vettig surfsession….??! ge mig plusgrader nu så rokkar vi järnet

• Oregistrerad

Gäst
    19 mars, 2006 vid 10:29

Lyckas inte spela upp filen.
    Jag provade att uppdatera QuickTime som jag har som plugin, men det hjälpte inte.

Någon som har några tips?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Looparen 2006

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.