-
Looparen 2006
Ola Jakobsson S-46 är utsedd till looparen 2006
Hans planande framåtloopar på plattvatten som ibland överroteras är inte o leka med
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Looparen 2006
Ola Jakobsson S-46 är utsedd till looparen 2006
Hans planande framåtloopar på plattvatten som ibland överroteras är inte o leka med
http://www.continentseven.com/movec7.php?moveid=606
Härligt!! Snart dags att för surf eller vad säger du? Fick lindrat min abstinens lite nu efter en vecka me kanonväder i France med snowboarden, men nu blir man ju sugen som aldrig förr 🙂 ciao / Henga
fan va gött me france! är det så att man måste sticka ifrån sverige för att få nån vettig surfsession….??! ge mig plusgrader nu så rokkar vi järnet
Lyckas inte spela upp filen.
Jag provade att uppdatera QuickTime som jag har som plugin, men det hjälpte inte.
Någon som har några tips?
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Looparen 2006
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.