Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Looptorka?
-
Looptorka?
Publicerad av psychonauten på 10 juli, 2007 vid 20:44På hela våren och sommaren har jag bara sett 3 pers göra kiteloops på hagapark och öland, och det är locals trots idoget kitande från massa annat folk.. Varför e det inten som loopar? SÅ farligt är det ju faktiskt inte 😉
Tycker en fin clean loop är finare att se än nåt halvklantigt handlepass.skotten svarade 17 år, 8 månader sedan 12 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Kring Varberg händer det hela tiden… =)
[IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=27154&d=1184026321[/IMG] -
Ja det måste ju va där alla coola killar och experter hänger, för här finns då fan inga., heheh
-
yeee det har jag fattat.. Jag är nog för feg.. För jag vågar fan inte loopa då det blåser pung..
-
@Henkish 396235 wrote:
hur gör man en vettig loop då?
Mvh HenkishHa massa skydd på dig så slår du dig inte 🙂
-
Skydd har man för att slippa infektioner. Slår man sig gör man något fel och kroppen borde lära sig, göra om och göra rätt.
-
Protect your ears properly Skottish, protect your ears… And go for the eyes while you’re at it!
-
@psychonauten 396196 wrote:
På hela våren och sommaren har jag bara sett 3 pers göra kiteloops på hagapark och öland, och det är locals trots idoget kitande från massa annat folk.. Varför e det inten som loopar? SÅ farligt är det ju faktiskt inte 😉
Tycker en fin clean loop är finare att se än nåt halvklantigt handlepass.men det har ju för faen inte varit bra väder en enda helg i sommar ju, förutom de två gånger jag jobbade…
Tror inte det kommer så många ”erfarna” åkare till Öland om det inte blåser bra och e skapligt väder!?
Klartatt locals åkarna dominerar då när det inte finns nått annat 😉
loopar gör vi faen i norra småland oxå.
Logga in för att svara.