Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Lorch dominerar traningslagret i Sydfrankrike

Taggad: 

• anonym-anvandare

Medlem
    1 april, 2002 vid 17:31

HALLA JIMMY!!
    var ar ni? det ar tva inte helt oheta seglare fran gbg
    som ocksa ar i frankrike och smygtranar.

vore kul att ses vi har bil sa sag var ni ar sa kommer vi.

//X&Y

• swe-16

Medlem
    2 april, 2002 vid 11:39

Pratade precis med Jimmy och det var inte han som skrev föregående inlägg (dhu..han kör ju Fanatic ju!).

Han vill dock gärna segla med er också och bad mig lägga ut hans mobilnummer här: +46 703 99 68 60 om ni vill ha tag i honom. Han har den inte påslagen hela tiden så SMS fungerar kanske bättre.

De befinner sig i St Cyr tom lördag då de åker vidare till Almanarre och stannar där ngn vecka.

mvh
    Per

• anonym-anvandare

Medlem
    2 april, 2002 vid 15:47

Vem är Jimmy på läger med? Usch vad fuskigt…
    Blir han het i år då? Nya prylar, långt träningsläger, nya biceps…Kan bara sluta på ett sätt!

Jag tror att Jimmy Hellberg vinner hela Sverige Cupen. Dessutom skulle det inte förvåna mig om han klämmer in en o annan heatseger i Euro-Cup!
    Jimmy for President!

• anonym-anvandare

Medlem
    2 april, 2002 vid 15:53

Det är ju inte 1:a April längre så man får väl erkänna, jag trodde att jag lurade en lurare men dom är tydligen där så…..

Smygträna skall man ju göra i sillvik och inte i Frankrike det vet ju alla wink.gif

//Martin

http://www.har_inte_du_smygtränat_i_sillvik.än!!

• swe-16

Medlem
    3 april, 2002 vid 09:16

🙂 nu blir han nog lite nervös.
    Jimmy har grym disciplin och en av de som har absolut bäst koll på prylar och trim i Sverige. Tror dock att han behöver lite mer rutin för att piska den g:a räven Emanuelsson i SWT i år…men om ett par år så…

Jimmy är nere i Frankrike med Per Boström (tj.ledig 6 veckor!!!), Johan Ekstedt (tj.ledig 6 veckor!!!), och Stene Göransson (ledig 3 veckor).

De har seglat alla dagar utom 2 (var tvungna att vila händerna). En av dagarna var Antoine Albeau (2:A VM 2001) i Almanarre och tränade samtidigt som dem. De var tydligen inte allt för långt efter. De gick lika högt som honom men ngt långsammare.

Räkna med mellansvenskarna i årets cup!!!

Jimmys prylar i år:
    Fanatic 100
    NP 12,5-9,8-9,0…tror jag.
    Fenor: Hurricane
    mvh
    Per

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2002 vid 10:15

Jaja…..Per du vet mycket väl att ni får akta er när “syd” Svenskarna kommer igång med M & M, Lilja, Robban, Lagerstedt, Schönemann m.m……….blir ett hårt år för Mellan Sverige!!

/Jonas

• swe-16

Medlem
    4 april, 2002 vid 07:58

Det kommer bli ett grymt år i år 🙂
    Alla verkar satsa järnet.
    Hur går det för SWE55? Är Tarifa klart?
    mvh
    Per

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2002 vid 09:12

Verkar som han kom 4:a.

/Jonas

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2002 vid 11:57

Jimmy HET?
    …nej bara FET!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Lorch dominerar traningslagret i Sydfrankrike

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.