Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Lorch dominerar traningslagret i Sydfrankrike
Taggad: racing
-
Lorch dominerar traningslagret i Sydfrankrike
Publicerad av anonym-anvandare på 1 april, 2002 vid 11:48Allt annat sekretess belagt (….av Jimmy)!
anonym-anvandare svarade 22 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
HALLA JIMMY!!
var ar ni? det ar tva inte helt oheta seglare fran gbg
som ocksa ar i frankrike och smygtranar.vore kul att ses vi har bil sa sag var ni ar sa kommer vi.
//X&Y
-
Pratade precis med Jimmy och det var inte han som skrev föregående inlägg (dhu..han kör ju Fanatic ju!).
Han vill dock gärna segla med er också och bad mig lägga ut hans mobilnummer här: +46 703 99 68 60 om ni vill ha tag i honom. Han har den inte påslagen hela tiden så SMS fungerar kanske bättre.
De befinner sig i St Cyr tom lördag då de åker vidare till Almanarre och stannar där ngn vecka.
mvh
Per -
Vem är Jimmy på läger med? Usch vad fuskigt…
Blir han het i år då? Nya prylar, långt träningsläger, nya biceps…Kan bara sluta på ett sätt!Jag tror att Jimmy Hellberg vinner hela Sverige Cupen. Dessutom skulle det inte förvåna mig om han klämmer in en o annan heatseger i Euro-Cup!
Jimmy for President! -
Det är ju inte 1:a April längre så man får väl erkänna, jag trodde att jag lurade en lurare men dom är tydligen där så…..
Smygträna skall man ju göra i sillvik och inte i Frankrike det vet ju alla
//Martin
-
🙂 nu blir han nog lite nervös.
Jimmy har grym disciplin och en av de som har absolut bäst koll på prylar och trim i Sverige. Tror dock att han behöver lite mer rutin för att piska den g:a räven Emanuelsson i SWT i år…men om ett par år så…Jimmy är nere i Frankrike med Per Boström (tj.ledig 6 veckor!!!), Johan Ekstedt (tj.ledig 6 veckor!!!), och Stene Göransson (ledig 3 veckor).
De har seglat alla dagar utom 2 (var tvungna att vila händerna). En av dagarna var Antoine Albeau (2:A VM 2001) i Almanarre och tränade samtidigt som dem. De var tydligen inte allt för långt efter. De gick lika högt som honom men ngt långsammare.
Räkna med mellansvenskarna i årets cup!!!
Jimmys prylar i år:
Fanatic 100
NP 12,5-9,8-9,0…tror jag.
Fenor: Hurricane
mvh
Per -
Jaja…..Per du vet mycket väl att ni får akta er när “syd” Svenskarna kommer igång med M & M, Lilja, Robban, Lagerstedt, Schönemann m.m……….blir ett hårt år för Mellan Sverige!!
/Jonas
-
Det kommer bli ett grymt år i år 🙂
Alla verkar satsa järnet.
Hur går det för SWE55? Är Tarifa klart?
mvh
Per
Logga in för att svara.