-
LORCH Silverbird 260. Någon som vet nått??
Tjenare!
Jag är nyfiken på LORCH Silverbird 260.
Finns det någon som kan rekomendera denna bräda?Funderar på att ha den som enda vågbräda. Vikt ca:95kg.
/surfbulten
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › LORCH Silverbird 260. Någon som vet nått??
Tjenare!
Jag är nyfiken på LORCH Silverbird 260.
Finns det någon som kan rekomendera denna bräda?
Funderar på att ha den som enda vågbräda. Vikt ca:95kg.
/surfbulten
…..ingen som har nått att säga om denna bräda??
/surfbulten
Jag klämde på den under testhelgen i Varberg i höstas. Jag har dock inte provseglat den eftersom det blåste 6.5-7.0 vind då.
Den såg fin ut i shapen, ganska bred vilket kan vara bra för en tungvktare, byggs på Cobra-fabriken vilket gör den kvalitetsmässigt jämnlika med de andra.
En kille i klubben på 95 pannor funderade starkt på att köpa den som enda vågbräda – jag vet inte hur det gick till slut.
Staffan
Jag kör Lorch Silversprint och är supernöjd med denna, men jag väger bara 80 kg så det är möjligt att silverbird passar dig bättre.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › LORCH Silverbird 260. Någon som vet nått??
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.