-
lördaaaa…
…faeeennn de måste bli vind på lörda eftermidda oxå ; ) ser lovande ut på DMI man får bara hoppas att det kommer lite tidigare…
Mike TK håll mig uppdaterad ; ) så fort det börjar röra sig kommer ja…
//Pan
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › lördaaaa…
…faeeennn de måste bli vind på lörda eftermidda oxå ; ) ser lovande ut på DMI man får bara hoppas att det kommer lite tidigare…
Mike TK håll mig uppdaterad ; ) så fort det börjar röra sig kommer ja…
//Pan
Jag turnerar i LA trakterna och har kiten i bagageluckan om det börjar röra på sig… Lundåkra verkar passa fint om det vill sig
Var i Lundåkrahamnen idag och hjälpte brorsan med båten. Då kom dimman rullande in. Jävlar vad ruggigt det kan bli i LA.. Hoppas det inte ligger kvar tills i morgon. hu vad kallt….
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › lördaaaa…
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.