Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Lördag
-
Lördag
Publicerad av Oregistrerad på 27 oktober, 2006 vid 18:20Var i Stockholm kör vi om det håller i sig
bopung svarade 18 år sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Oregistrerad wrote:Var i Stockholm kör vi om det håller i sig
Kanske ?
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=44792 -
Bjornen wrote:
Jag tänker prova Rangsta imorgon om det inte blir för stor ändring av prognosen. Hoppas det kommer dit fler på förmiddagen, verkar som det ska minska på eftermiddagen. Jag kommer vara där runt 9-10.
-
Lars_E wrote:Bjornen wrote:
Jag tänker prova Rangsta imorgon om det inte blir för stor ändring av prognosen. Hoppas det kommer dit fler på förmiddagen, verkar som det ska minska på eftermiddagen. Jag kommer vara där runt 9-10.
Jag provar nog också rangsta i morgon men jag är osäker om jag kan segla. Har inga handskar, huva. Har köpt men inte hunnit fått dessa så det är väl svinkallt. Klarar jag detta blir det absolut sista gången för i år. :frown:
-
Oregistrerad
Gäst27 oktober, 2006 vid 20:06Bopung wrote:funkar erstaviken på nv eller?ja, den kan va byig men ibland ok. ganska platt.
-
Kanske Sandvikens brygga om det inte blir alltför mycket väst? Klas
-
Bjornen wrote:Lars_E wrote:Bjornen wrote:
Jag provar nog också rangsta i morgon men jag är osäker om jag kan segla. Har inga handskar, huva. Har köpt men inte hunnit fått dessa så det är väl svinkallt. Klarar jag detta blir det absolut sista gången för i år. :frown:
Jag hoppar vindsurfing idag det blir för kallt för mig. Såg att det skulle blåsa bra på tisdag enligt windguru och minusgrader. Det får bli materialvård och ladda inför en tidig vår…
-
argulander wrote:Kanske Sandvikens brygga om det inte blir alltför mycket väst? Klas
SWC ska ju fungera på NV står det på hemsidan.
-
hanlar wrote:argulander wrote:Kanske Sandvikens brygga om det inte blir alltför mycket väst? Klas
SWC ska ju fungera på NV står det på hemsidan.
Det står faktiskt NV kuling 🙂 – och nån kuling är det inte tal om nu :(. Möjligen kan Sandvikens brygga funka nu på fm, men ändå tveksamt eftersom vinden är under avtagande.
-
jag sticker till erstan nu och kollar. hoppas kunna köra ngn timme där innan vinden lägger sig.
Logga in för att svara.