Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lördag i varberg
-
Jag åker från Billdal ca 09.00 men måste fixa en ny lina och åker hem redan 15.00 för paaaarty!
Var ute i Läjet i em och körde i ca 30 min vid 15-tiden. Slet av en lina, men det var nog tur för sedan kom en orkanby!!!!
Blev vågsurf intill piren istället och det är ju fan det bästa man kan göra ändå:-). Fick några goingar t o m med min shortborard 6.0″! Solen kom fram en stund och jag har aldrig upplevt större vågor i Läjet tidigare. Blir epic imorgon:-)!
Vi ses!!!! -
Är det läjet eller a-bay som gäller imorgon? Jag kör från Gbg vid 0700 och har styrt upp en pump nu.
Ring, messa eller skriv här vart ni drar.
Mob 0733-619893.
-
next weekend I am up in Varberg.. are the usual suspects going to be available for surfshop meetings, beer and marker pen?
-
Fcuk. försov mig. Sticker härifrån om en kvart typ. Skicka ett mess om vart ni drar så slipper jag leta.
-
Jag åker nu, ren väst just nu tror jag. Apelviken är nog det som gäller.
-
Antar att ni har de najs på vattnet just nu, hade gärna deltagit. Men imon ser de lovely ut…
-
nice att du fick med min kiteloop på bild 3!
kul att få testa rev, att köra gamla raven var kanske inte samma nöje men det funkade ju o en deadman samt några generaler blev det… -
hoppas på morgondagen,har ju inte testar min 13kv,,någon som kommer ner i morgon?,,tar med ett gäng revar för den som vill rasta räven
-
@debkåusf 446730 wrote:
Hur var vinden i läjet idag? byigt?
riktigt jämnt o fint sen framåt 15-tiden
Logga in för att svara.