Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lördag i vbg!!
-
Lördag i vbg!!
Publicerad av debkausf på 11 februari, 2008 vid 18:51Äntligen ser det ut som att gurun har vaknat till liv igen! Just nu ser det ut som det kan bli lite surf till helgen. Har inte ens gått en hel vecka utan surf o man har redan abstinens!!!! Måtte jävulen ta alla högtryck!!!!!!!
debkausf svarade 16 år, 9 månader sedan 15 Medlemmar · 40 Svar -
40 Svar
-
debkåusf;444213 wrote:Äntligen ser det ut som att gurun har vaknat till liv igen! Just nu ser det ut som det kan bli lite surf till helgen. Har inte ens gått en hel vecka utan surf o man har redan abstinens!!!! Måtte jävulen ta alla högtryck!!!!!!!
Jag kör gärna nog på förmiddagen då!
-
inte helt övertygande prognos men blåser det lär det bli surf!
-
WakeNils;444222 wrote:inte helt övertygande prognos men blåser det lär det bli surf!
Nu har bonnen bestämt att det ska blåsa, alltså lyder västanvinden. Dock flyttat fram till söndag 🙂
-
Kanske blir så att en gammal svart orm letar sig ner till Äpplabukten på söndag.
-
Jag är på!
Att titta på vindprognoser för 5 dagar fram känns i och för sig ungefär lika tillförlitligt som att ringa Saida eller liknande och fråga om det kommer att blåsa…
-
Inget ont om Saida!
“Hän ä nånschtans där du inte ha leeta…” -
Ni får troligen sällskap av mig på lördan om de blåser upp litte mer…
-
Jag kommer inte 😉
Jag drar till på hockey derby här nere istället. Sen Inter (fotboll) Hahahaha!!
-
okaj en tjock å fet skåning ställer åxå upp om det fläskar upp lite ,men bara om vi kör nakna ,,,,,iofs så e jag påverkad av alkoholhaltiga drycker just nu men jag ställer upp
-
Haze;444414 wrote:Jag kommer inte 😉
Jag drar till på hockey derby här nere istället. Sen Inter (fotboll) Hahahaha!!
Säg som det är, du är bara avundsjuk på att du inte får surfa.
-
Ja det är jag.. Sjukt avundsjuk men Inter är ju inte fel som substitut iaf..
Logga in för att svara.