Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lördag, kite i GBG eller varberg?

• Lördag, kite i GBG eller varberg?

Publicerad av n-ol på 14 augusti, 2007 vid 22:01

Tjena Mittbena,

Ska hänga i Göteborg med omnejd i helgen. var är bäst att köra kitesurfing? Åker mer än gärna till Varberg om det är bra?????

Windfinder säger typ 10-13 Knop WSW på lördag i Halmstad och 15 WSW i GBG.

Funkar det i Apelviken? Eller ska man dra till Askimsbadet (Blir mulet :))? Någon annan som ska ut så man slipper vara själv på vattnet? Vi behöver inte hålla hand å så, men jag känner ingen där nere som kör kite :frown:

/Niklas

surfbasse svarade 17 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 19 Svar
  • 19 Svar
  • virena

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 06:19

Tjingeling!

Jag kommer att köra nån stans i Varberg om det blåser. Åker kanske ner dit redan på fredagen då jag är ledig och det ser ut att blåsa goootttt:smile: :laugh: :grin:. Ring gärna så är det bara att hänga på. Vet ännu inte om det blir läjet eller apelviken eller vad.

Oj, höll på att glömm skriva nummret 0739929262

Ha det gott, Virena

• tjoppe

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 06:19

Vi är nog ute/ska ut… ring o kolla innan 0704542000

//Pär

• eddman

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 09:31

ska bara fixa lite småsaker på jobbet sen drar jag till läjet eller apelviken o kör hela eftermiddagen/kvällen. kommer nog ned o kör imorgon torsdag kväll och sen givet hela helgen om det blåser:)

surfs up dude!

Fredde

• virena

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 10:48

@EddmaN 405625 wrote:

ska bara fixa lite småsaker på jobbet sen drar jag till läjet eller apelviken o kör hela eftermiddagen/kvällen. kommer nog ned o kör imorgon torsdag kväll och sen givet hela helgen om det blåser:)

surfs up dude!

Fredde

Du ska inte sova kvar i varberg och ta ett morgon surf med mig typ kl 5 imornbitt:smile: innan jobbet.

Virena

• virena

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 13:04

Blir nog torkel idag:mad:, Ja ja, man skall itne klaga det blåser ju. Nån som e sugen på riktigt tidigt surf imorn. Innan jobbet.

Virena

• n-ol

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 17:36

Coolt!
    Fan, då kör vi i helgen 🙂
    Jag hör av mej till er då Virena och Pär.
    Måste vart bra idag? Om någon åkte

/Niklas.

• virena

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 20:32

@n.ol 405754 wrote:

Coolt!
    Fan, då kör vi i helgen 🙂
    Jag hör av mej till er då Virena och Pär.
    Måste vart bra idag? Om någon åkte

/Niklas.

Japp, det var grymt idag. Fick 3.5 härliga timmar. :laugh: Imor blir det tidigt drar från gbg kl 5 om nån skall med. Det e bara att ringa till helgen och fråga vart vi kör.
    Ha det gott så länge/ Virena

• surfbasse

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 20:36

@Virena 405827 wrote:

Japp, det var grymt idag. Fick 3.5 härliga timmar. :laugh: Imor blir det tidigt drar från gbg kl 5 om nån skall med. Det e bara att ringa till helgen och fråga vart vi kör.
    Ha det gott så länge/ Virena

klart det var bra när din drake kyste min!!!:grin:

• virena

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 20:50

@surfbasse 405830 wrote:

klart det var bra när din drake kyste min!!!:grin:

Ja, min lilla drake e riktigt grabbtokig. Har försökt snacka blommor och bin med henne, men ibland e hon lite vild av sig:wink:

• tjoppe

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 20:52

mums va kul det var idag!

Virena jag tror jag tog 4 bilder på dig i serie idag.. riktigt bra 🙂

//Pär

• surfbasse

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 20:52

@Virena 405840 wrote:

Ja, min lilla drake e riktigt grabbtokig. Har försökt snacka blommor och bin med henne, men ibland e hon lite vild av sig:wink:

nja min var ju påväg å nafsa bakifrån tjejen gillade väll inte det riktigt

• virena

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 21:02

@surfbasse 405842 wrote:

nja min var ju påväg å nafsa bakifrån tjejen gillade väll inte det riktigt

Jag tror hon blev lite generad när hon såg att det var så många andra drakar i luften:wink:

• surfbasse

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 21:06

@Virena 405849 wrote:

Jag tror hon blev lite generad när hon såg att det var så många andra drakar i luften:wink:

vi kanske får åka till askimsviken en dag det blåser väst så dem får vara ensamma med varandra å uträtta sina behov:grin:

• fesen

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 21:16

@surfbasse 405852 wrote:

vi kanske får åka till askimsviken en dag det blåser väst så dem får vara ensamma med varandra å uträtta sina behov:grin:

Tillverka småkvadratare!

• virena

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 21:26

@surfbasse 405852 wrote:

Förvisso får de nog va ensama, men jag vet inte om det är så säkert:confused2: Finns det inget mer secret? Tror du att rödgröna små kvaddar skulle va nåt som funkar på marknaden?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lördag, kite i GBG eller varberg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.