Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lördag kväll……….

• Lördag kväll……….

Publicerad av anonym-anvandare på 28 oktober, 2000 vid 16:52

Skiter i surfingen känner jag nu, snöade i dag och temperaturen låg runt 2+ blir så jävla trött på SMHI. I fredags lovade dom tills helgen i vanlig ordning 10C och runt 10 m/s. Ska på 30 års skiva och dricka hejdlöst i stället, kanske blir det en bakåt loop på hemvägen. Det är väl den enda kick man kan får i Örebro den här hösten.
    Men hoppet är det sista man tappar påstås det…….HIckk

boose svarade 24 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    28 oktober, 2000 vid 18:21

JAa festa till är aldrig fel.

Det finns flera fina jämförelser mellan surf och annat. Surf VS sex har väl genomarbetats rätt väl här på konfen.

Surf VS fylla måste vara av intresse dessa årstider. Jag kommer inte på så mycket mer än att efter långa sessioner på vattnet brukar det kännas som efter några starköl, gung, gung.

Surf VS Enduro är också aktuellt så här när novemberkåsan närmar sig. Skak o rusk i styret/bommen e gött ! Ungefär lika jobbigt är det vare sig det är surf eller mc. Hoppa går bra i bägge sporterna. Man slipper iofs tvätta av skiten efter en surftur. hmm kan inte kora nån vinnare i detta. Jag ber om HJÄLP !

• boose

Medlem
    28 oktober, 2000 vid 18:25

Neeeeej för faaaaaaaaaan!! de e nu de börjar ! sa du Örebro ( gnällbältet) de är ju precis vid Hjälmaren! kolla in
    http://www.isabella-iceboat.com/varseg.html
    snacka med
    Andersson Daniel 722 24 VÄSTERÅS 021-123221 HEM 0708-567 600 ARB Jag seglar på Mälaren
    och Hjälmaren isbox light

Enjoy!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA