Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Lördag läjet
-
Lördag läjet
Publicerad av easyrider på 7 augusti, 2011 vid 07:32Inget ännu rrd väntar på plats .
mvh john
doc svarade 13 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
easyrider;664586 wrote:Inget ännu rrd väntar på plats .
mvh john
äum…. är det inte söndag idag? Du har väntat länge…
-
Helt ok 4.7-segling i drygt 3 h, vinden kom vid 10-tiden. Bäst i början med den klassiska S-vridande till S/SV. Lite fina vågor längre ut. Men det droppade totalt på em. Kanske Kite-kaos också…ca 35-40st ute
Veckan ser lovande ut.
-
Fin SUP på kvällen men den utlovade vindökningen kom inte före mörkret så vindsurfgrejorna fick stanna i bilen. Med SUP som backup är det ändå aldrig bomkörning…
-
Sååå fin fm med 5.3/FSW85 o cleana vågor som byggts upp under natten. Tom lite sideshore…
PS Det är alltid lördag i Lejet
-
Doc;664704 wrote:Fin SUP på kvällen men den utlovade vindökningen kom inte före mörkret så vindsurfgrejorna fick stanna i bilen. Med SUP som backup är det ändå aldrig bomkörning…
Var det du med Naishen och badshorts? Jag missade som vanligt allt kul. Stressåkte från Ölands djurpark och kom till Lejet lagom till vinden dog…som vanligt…
-
Nixpix. Har inte haft råd med nån ny Naish ännu. Kör på en NahSkwell 9’6″. Sålde ju min 7’8″ för att kunna SUPa med barnen och det har oplanerat lett till en massa timmar på vattnet både med och utan ungar, på plattvatten och i vågor. Funderar på att lägga ner det här med vindsurfing annat än med småsegel och SUPa mer! Jag har för länge sedan tröttnat på bomkörningar och kite – jovisst, men pumpa, pumpa, äsch…
Blir nog en fitness-SUP och en vågSUP till nästa år. Horses for courses…Fick min första läppträff på SUP idag i Apel, medan frugan hade introduktionskurs i vågsurfing strax intill. Gött!!!
Logga in för att svara.