Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lördag – Ozone testdag igen i mynningen.
-
Lördag – Ozone testdag igen i mynningen.
Publicerad av milkman på 2 maj, 2008 vid 18:15Det var fint idag.. Vinden kom vid 14:00, och lugnade sig lite vid 15:30. Sen var det lättvindssurf till ca 17.
Imorn blir det bättre, kiterna är klara att testas från ca 12:00 (eller när nu vinden kommer) om du vill testa lite. Lämna din kite i bilen 🙂
Årets alla Instinctar finns, och Nobiles brädor.Tack till er som kom och testade idag också, synd ni missade den riktiga vinden bara.
umesimon svarade 16 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Nu börjar solen titta fram här i Båstad och grundvind på ca 5 finns. Det ser lovande ut helt enkelt. Förtuom mina grejjor så tar Mårten med lite GPS:er och sina speedgrejjor för den som är sugen på att testa.
På plats från 12:00. Om jag inte lämnar rapport här så är det bra, men ring för all del om ni vill kolla extra. 073-141 1910
-
Fasen vad gott ni verkar ha det, men jag har det ganska bra har i egypt oxa. ITC kursen var toppen, massa sol och vind, dock en lackande bladder efter nagra formanga F16 forsok:frown:. Nu har jag oxa en buss Jens som jag flyttar in i nar jag kommer hem, sa vi kanske blir grannar i sommar.
-
Tack alla som kom å testade idag. Fin dag, ni har det bra som bor där ni bor 🙂
Någon som fick nått foto över?Grattis Virena 🙂
-
Kör du runt i en grå Peugeot Boxer Jens? Norr om Halmstad blåste vi förbi en sån med en besättning som kändes bekant.
-
Gött nice det var!
Tack till Jens som pumpade alla drakarna och sedan tyvärr
inte fick gå i vattnet men knän läker. -
sa jag att det var nice?
Eken gillar ju inte att vara med på bild!? -
the question is… ”will Jens be coming down to get wasted with the locals?”
-
As long as you provide som wind, Il make sure I provide you with a beer!
Cant wait 🙂 -
Tack för provkörningen! Alltid kul att få testa nya kites. Jag gillade att den nya sporten är snabbare än föregångaren.
/ Simon
Logga in för att svara.