Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lördag – Ozone testdag igen i mynningen.

• Lördag – Ozone testdag igen i mynningen.

Publicerad av milkman på 2 maj, 2008 vid 18:15

Det var fint idag.. Vinden kom vid 14:00, och lugnade sig lite vid 15:30. Sen var det lättvindssurf till ca 17.

Imorn blir det bättre, kiterna är klara att testas från ca 12:00 (eller när nu vinden kommer) om du vill testa lite. Lämna din kite i bilen 🙂
    Årets alla Instinctar finns, och Nobiles brädor.

Tack till er som kom och testade idag också, synd ni missade den riktiga vinden bara.

umesimon svarade 16 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • dalen

Medlem
    2 maj, 2008 vid 18:48

Hoppas man kan köra 9 imorgon med 😉
    Ses vid 12 och till sent!

• milkman

Medlem
    3 maj, 2008 vid 07:53

Nu börjar solen titta fram här i Båstad och grundvind på ca 5 finns. Det ser lovande ut helt enkelt. Förtuom mina grejjor så tar Mårten med lite GPS:er och sina speedgrejjor för den som är sugen på att testa.

På plats från 12:00. Om jag inte lämnar rapport här så är det bra, men ring för all del om ni vill kolla extra. 073-141 1910

• virena

Medlem
    3 maj, 2008 vid 14:58

Fasen vad gott ni verkar ha det, men jag har det ganska bra har i egypt oxa. ITC kursen var toppen, massa sol och vind, dock en lackande bladder efter nagra formanga F16 forsok:frown:. Nu har jag oxa en buss Jens som jag flyttar in i nar jag kommer hem, sa vi kanske blir grannar i sommar.

• milkman

Medlem
    3 maj, 2008 vid 21:27

Tack alla som kom å testade idag. Fin dag, ni har det bra som bor där ni bor 🙂
    Någon som fick nått foto över?

Grattis Virena 🙂

• sourra

Medlem
    3 maj, 2008 vid 21:40

Kör du runt i en grå Peugeot Boxer Jens? Norr om Halmstad blåste vi förbi en sån med en besättning som kändes bekant.

• snygging

Medlem
    3 maj, 2008 vid 21:59

fick ni någon vind och isåfall hur ser det ut för imorgon?

• dalen

Medlem
    4 maj, 2008 vid 05:56

Gött nice det var!
    Tack till Jens som pumpade alla drakarna och sedan tyvärr
    inte fick gå i vattnet men knän läker.

• dalen

Medlem
    4 maj, 2008 vid 05:58

sa jag att det var nice?
    Eken gillar ju inte att vara med på bild!?

• yann

Medlem
    4 maj, 2008 vid 19:49

Mest lifestajl å drakar

• skotten

Medlem
    4 maj, 2008 vid 22:18

the question is… ”will Jens be coming down to get wasted with the locals?”

• milkman

Medlem
    5 maj, 2008 vid 14:40

As long as you provide som wind, Il make sure I provide you with a beer!
    Cant wait 🙂

• skotten

Medlem
    5 maj, 2008 vid 15:36

BEER BONG!!!! mate, its on!

• umesimon

Medlem
    5 maj, 2008 vid 19:48

Tack för provkörningen! Alltid kul att få testa nya kites. Jag gillade att den nya sporten är snabbare än föregångaren.

/ Simon

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lördag – Ozone testdag igen i mynningen.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.