Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lördag Vilka ska köra och vart ?
-
Lördag Vilka ska köra och vart ?
Publicerad av anonym-anvandare på 3 december, 2003 vid 10:03Hade varigt kul om vi varigt ett gäng som körde i helgen.
vill bara se vilka fler som tänker köra:)
anonym-anvandare svarade 20 år, 11 månader sedan 12 Medlemmar · 44 Svar -
44 Svar
-
jag ska köra 100% säkert om det blåser 6+
Vet inte var än./Michael
-
låter bar jag hoppas det blir bra vind helt sugen på o köra
-
Lördag = svinkallt o nordlig vind. Fredag varmt o Västligt. Svårt val = NEJ !!
-
Fredag = jobb lördag = ledig 🙂
lite kyla får man stå ut med, det ska bli sol det värmer lite:-)
-
Fan gott vi kan nog bli en del på lördag …
Fredag snackar vi om osså …
det blir på jp då tror jag … -
Faan Mike lite vågor i skanör på Fredag. Det blir riktigt fint där i nordväst !
-
om jag inte jobbat hadde jag gärna kommit ner …
Men jag slutar 12 typ så jag hinner inte köra för långt ,,..
blir jp:;) -
Satan, kanske vi kommmer uppåt istället då. Ska kolla med Bergman. Verkar som det blir vi som drar ut.
-
jag åker nog till jp också bara jag får tag på en biljävel men det får jag nog. Gustav din krake ska du med? hahaha
-
Låter gött! är sugen på fredag. jobbar i helgen. Skulle gärna köra i skanör, hellre vågor än platt.. Skulle kunna va fint på sykustens secret s oxå eller va tror du bergman??
hörs av gubbar
MAckan
0705533337 -
jag ska träna lite slims i helgen om det blåser. om ni vill titta på mig dra till habo.
gustav
-
Sydkusten s.spot är fantastisk…kanske lite långt att köra på fredag bara. Vi håller det öppet och avvaktar exakt vilken rikting det blir…sen jä….!
/Bergman -
Ser ut som det blir nord på lördag, vi skulle kunna invadera ribban :-), om det blir rak N i annat fall finns det bättre ställe.
/Michael
-
Hehe nu har DMI ändrat prognosen igen…
Freda = 16 m/s väst
Lörda = 18 m/s nord
sönda = 8 m/s nord/västär grymt sugen på Dalen2 på sönda… där lär ju ha byggt goa vågor tills dess ; ) nån som är på ?
//Pan
Logga in för att svara.