Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lördag Vilka ska köra och vart ?
-
Lördag Vilka ska köra och vart ?
anonym-anvandare svarade 20 år, 11 månader sedan 12 Medlemmar · 44 Svar
-
Tja Tänkte ta semester på lördag men 18 m/s är lite mycket för min del men Söndag skall jag ut om vädergudarna är snäll mot oss.
-
Tror nog du skall ta det lite försiktigt Stellan 18 m/s är mycket även med din 10a!
-
wcl kommer nog va där om vi inte är för bakfulla, gött med en rejäl wavesession
-
Nordvest og vest, 5 til 10 m/s, tiltagende og til aften kuling, 13 til 18 m/s, stedvis 20 m/s.
blir ju ite kuling förens till kvällen..
kan nog bli en bra dag ….
Gustav .. kom till JP så kan vi träna på slim tillsammans kul att få lite inspiration av någon..MikeTK
-
Ska bli kul å se Gustav köra. Så då är ännu frågan JP eller Skanör i morgon (Fredag) ??????? Är det vind uppe i JP eöler mer tryck i skanörrrrr ????
-
Jag tänkte sticka ut på förmiddagen när skall ni ut? På Fredag 031205 Nästan nordlig Ribban någon?
-
Hmm ribban, JP å skanör, inga som kör i Habo längre?
Jag är sugen, men kallt i våtdräkt.
SMHI:
Fredag förmiddag: Mellan nordväst och väst, 7-10 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 40%
Fredag eftermiddag: Väst, 9-12 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 70%
/Kitefredrik -
sluta krongla nu e det JP och så blir’e…
; )
//Pan
Ps. Gustav gör dig inte besvär… jag vet vad du heter, glöm inte att kolla bakom dig när du skriver… Ds. -
Vart blir det? och skall ni ut på förmiddagen eller eftermiddagen?
-
Jag slutar 12 … så då komemr vi 3-4 st -…
sen mot kvällen ska det öka fast det blir mörkt 4 ..
men vi hinner ju köra 3h det räcker -
Är det någon som tänkt sig näset? Skanör blir najs eller flommens Gk.
Någon
/Oscar
-
Jag skulle kunna tänka mig näset på förmiddagen typ 10-11 tiden. Hör av dig om du kan vid den tiden Oscar.
-
Någon som tänker åka till JP redan vid 10-11 tiden? Skall själv börja jobba 15.00. Mackan är du med på JP?
-
Jag är sugen på Skanör imorgon. Ledig hela dagen… Vem kommer åka dit? När?
Mackan
-
Skall iväg själv kl 13:30 i Malmö så jag måste sticka ut vid 10, 11 tiden för att hinna tillbaka till Malmö så skanör passar mej utmärkt.
Logga in för att svara.