Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lördag, vilken dag!

• rille

Medlem
    7 november, 2005 vid 16:28

Det var riktigt riktigt bra i söndags oxå. Sitter knäna i höjd med huvet eller strax ovanför så var det knähögt. Kul att se att det kan bli så cleana vågor med platt vatten emellan dem (i Sverige då…). Kollade in Apelviken sö morgon och det såg bara stökigt ut, så jag fortsatte till Läjet. Var det någon som såg mina första kamikaze-artade backloops försök? Orange Fanatic vågis och orange segel med nr 42 och SP logga (köpt av M Kläppe). Vore j-gt kul att höra kommentarer (hoppas jag). Grymt kul var det att testa iallafall. Har ju inte riktigt samma möjligheter till backloops hemma på Roxen eller på Vättern.

• pripps

Medlem
    7 november, 2005 vid 20:43

schysst film från läjet,hade du nån från apel också?

• diil

Medlem
    8 november, 2005 vid 16:55

Kan inte någon lägga upp filmen på http://extremfilmer.junkshop.nu istället, det tar mig fem evigheter att hämta den från steffo-ftpn, har inte lyckats än. Någon som fixar? Man tackar! /D

• dude

Medlem
    8 november, 2005 vid 21:03

ja, lägg upp filmen på Gurras junkshop så kan jag också ladda hela filmen hit till El Salvador smirk.gif

• gurra1978

Medlem
    8 november, 2005 vid 21:09

Svar till:

Var det någon som såg mina första kamikaze-artade backloops försök? Orange Fanatic vågis och orange segel med nr 42 och SP logga (köpt av M Kläppe). Vore j-gt kul att höra kommentarer (hoppas jag)

[/ QUOTE ]

Nej, jag såg dem inte och jag kan inte kommentera dem. Däremot hittade jag några bilder på dig (eftersom du beskrev dig så noga : ) så här får du.

• gurra1978

Medlem
    8 november, 2005 vid 21:11

Om du vill ha dem i fullformat kan du höra av dig.

Ni som väntar på film kommer inte bli besvikna. Snart kommer något ni aldrig sett förut. Kolla in kulingvarning.nu snart wink.gif

• rille

Medlem
    9 november, 2005 vid 11:24

Jaha, var Gurra där också. Borde man ha anat… Ska bli kul att se den där filmen. Vilka värstingbilder det var…hehe…Inget man söker sponsorer med kanske… smirk.gif
    men tack

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lördag, vilken dag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.