Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lördagen den 5 Juli blåser det…

• Lördagen den 5 Juli blåser det…

Publicerad av perkele på 29 maj, 2008 vid 06:11

Varsågoda, ska tebaga te körkan.
    Sydväst lär det bli, troligen kuling och solsken.
    Nu är jag iofs utrikes denna gången, men jag kan nästan slå vad om att västkusten får det fiiiiiint…

Ha det så skoj.

T

hakuna svarade 16 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • jester

Medlem
    29 maj, 2008 vid 06:27

Min bil skall in på verkstan på måndag.. Lär blåsa i ca 5-10 dagar då. Utom i Habo Ljung dit jag liftar 6-8/6

• bananen

Medlem
    29 maj, 2008 vid 06:33
    Jester;470786 wrote:
    Utom i Habo Ljung dit jag liftar 6-8/6

Nä, det har jag täckt upp för – skall på bröllop så det kommer nog bli bra med vind på tävlingen.

• tim-eriksson

Medlem
    29 maj, 2008 vid 06:33

Jag går på sommarlov den 4.e. Så det blir vindfattigt några veckor då 🙁

• goose

Medlem
    29 maj, 2008 vid 07:18

Eftersom jag är i El Medano den 5:e juli kommer det defintivt att blåsa! Och så lite logohöga vågor, sol, varmt vatten samt barn- och sambofritt!! Bara surfa i 10 dagar….:-)

• hakuna

Medlem
    29 maj, 2008 vid 09:06

5 juli är bekräftat, då är jag mitt i en 2-veckors tjänsteresa till östra Belgien.
    Fö bör det börja redan på torsdag, då jag åker på 2 veckor till Kreta.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lördagen den 5 Juli blåser det…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.