Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Lost in LA
-
Lost in LA
Publicerad av challgren på 19 mars, 2012 vid 02:18Jaha, då var man på väg igen…eller äntligen på väg kanske man ska skriva.
Precis mellanlandat i LA på väg till Maui och funderar på vad man kan göra en kväll som denna. Några tips?
Vi åker iofs vidare redan 7 imorgon bitti så det blir nog en lugn kväll.
Ska försöka återkomma med lite rapporter från Maui under de närmsta veckorna!
Aloha
challgren svarade 12 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Jaja, ingen shopping alltså :/
Skönt att höra att det vekar gå bra för er att komma över.
Vi ses om en vecka!
-
Göra och göra. Ner till Venice och kolla folk och njut 🙂
/ Calle S -
Jesper, Då måste man ju även ha en våtdräkt, för vattnet är kallt i LA i mars… Alla hade i alla fall våtdräkt när vi var där förra mars.
-
Just ja, så klart inget surf på grund av brist på dagsljus, hehe.
Men om jag och familjen blir strandade i LA med lite dagsljus om mindre än en vecka så har vi här lite tips 🙂
-
dude;684171 wrote:Jesper, Då måste man ju även ha en våtdräkt, för vattnet är kallt i LA i mars… Alla hade i alla fall våtdräkt när vi var där förra mars.
Nu är förhoppningsvis Challelito frame på Maui för längesedan, men, precis som på de flesta andra orter med kallare vatten och bräduthyrare kan man även hyra våtdräkt i LA. /JB
-
Jesper B;684175 wrote:Nu är förhoppningsvis Challelito frame på Maui för längesedan, men, precis som på de flesta andra orter med kallare vatten och bräduthyrare kan man även hyra våtdräkt i LA. /JB
Hyra våtställ??? Aaaningen ofräscht, eller???
-
surfslusken;684186 wrote:Hyra våtställ??? Aaaningen ofräscht, eller???
Absolut, därför är det bra med en 3/2a i handbagaget om man stannar i LA över dagen!
/JB
-
Ok 😉 Då var vi på det klara med den här biten. Jag tror dock inte jag tar med mig 3/2an, hehe.
-
Det blev en cerveza och sen i bingen.
Idag blåser det järnet och ett fint swell kom in igår som idag har ökat ytterligare.
Blir en bra dag tror jag. Mer rapporter senare.Aloha!
Logga in för att svara.