Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Luderitz 2013
-
Jag tolkar inlägget som han fått morfin 🙂
Hoppas du kryar på dig både mentalt och fysiskt över helgen Marcus. -
Han HAR sytt 14 stygn och ligger på sjukstugan. Han får skriva själv om sin upplevelse om han vill. Han mår dock i övrigt bra!!
Mackan har just nu en skaplig batalj med AA. Dom ligger runt 47-47,5 på 500m båda två… -
Ouch…Krya på dig…O vi får hoppas att det är som de säger “What doesn’t kill you makes you stronger”…
-
Satans vad spännande……..Så hoppas vi att MR snart reser sig upp och inte fått några hjärnspöken!
Håller tummarna för er alla tre plus den “svensken” som ingen visste fanns……
-
Krya på dig Marcus!!!
… and hey let’s be carefull out there!
-
Håller med Lars krya på dig, det där lät otäckt.
Kul och se att ni är bland dom bästa i världen nu,
Lite skillnad mot kalmarsund. -
Oj! krya på dig! I göteborg är visst 14stygn bara skrubbsår!!! Här i skåne är det en nära döden upplevelse!
-
Jag skrev att jag hoppades att det bara var skrubbsår… Hoppas att det inte blir några komplikationer!
-
Krya på dig Marcus!
Oavsett om du fortsätter segla i kanalen eller ej så är vi galet imponerade! -
Ni imponerear stort. Du är snart tillbaka. Har sett hur du ser ut efter ett längdåknings pass.
Du är en hårding. -
Meh upp med dagens resultat nu nån gång, Hur har det gått mot AA . Jag dör av nyfikenhet…
-
Macke var väl nån 10-del efter AA…
Jag lider med Richardson, vet precis hur j:vla mentalt jobbigt det är att åka ambulans i våtdräkt och samtidigt försöka ladda för att tävla i speed några dagar senare. Man vill, men ändå inte.
Gissar att stor-marcus är på vattnet på måndag, om vinkeln är bättre… -
Krya på dig Marcus! Hoppas att du snart är på benen igen och kan ge de andra en match. Låter som hårda bud i kanalen, men det är ju tuffa gubbar som är där. Kör hårt, vi håller tummarna för er här hem ifrån!!!
Logga in för att svara.