Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing luftskruven!

• luftskruven!

Publicerad av tomten på 26 maj, 2007 vid 14:32

tjenna
    efter att min bräda tog in vatten tog jag loss luft skruven. men sen när brädan torkat och skulle laga den så hitta jag inte luftskruven. så nu undrar jag om nån här har en liggandes eller om man kan hitta det på andra ställen. bor inte så nära en surfshop men det kasnke finns nån järn handel eller något.

tomten svarade 17 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • ola-h

Medlem
    26 maj, 2007 vid 14:58

Den ser rätt ”special” ut. Vilken surfshop som helst borde dock kunna skicka en i ett bra om du betalar med kort.

Ola H.

• surfridern

Medlem
    27 maj, 2007 vid 11:56

Det beror ju helt klart på vad det är för gänga och bult. om det inte är något special med någon specialskalle som på min gamla twintip så kan du säkert få tag på en på en järnhandel. köp dig en liten gummipackning (o-ring) oxå så det inte kommer in vatten i brädan. de vanligaste gängorna är M, UNC och UNF det borde inte vara något special med det där tycker jag.. lycka till!

• tomten

Medlem
    27 maj, 2007 vid 14:17

jag har en JP freestyle 03:a . vet inte om det var något specielt med den skruven. men jag ska leta i en järn handel annars ringer jag nån butik. tack för svaren

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing luftskruven!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.