Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Lugnet före stormen
-
Lugnet före stormen
Publicerad av gurra1978 på 22 februari, 2008 vid 08:48Är ni redo?
gurra1978 svarade 16 år, 9 månader sedan 13 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
Shiiiiiit!
Är det barnseglen på två kvadrat som ska dammas av igen?Skit att man sitter strandsatt med trasig rygg i dessa tider. 🙁
/j
-
Hm, det är inte ofta man säger det, men det känns som att det kan bli lite hårigt med vind 🙂 Det kanske lönar sig att spara krafterna till lördags-morgon när det ser väldigt bra ut åxå, dock “bara” 13-17 ms. Vad har du gjort med ryggen Jeppo, du såg ju pigg ut sist vi körde? Det kanske går över med lite caipirinha? 😉 /Alf
-
Sjukgymnasten tror det är en trasig disk, ska in på magnetröntgen på måndag för att kolla upp det. Dock förmodligen bara lite trasig, så det borde läka ihop ganska snabbt. Dock är det nog en dum idé att surfa med det. Chansad nog i söndags.
Men om nån har plats över i bilen till Varberg i morgon följer jag gärna med å står bakom kameran.
-
Någon som har plats över i bil på lördag? Jag skulle bli världens gladaste då 🙂
-
Lite konstigt faktiskt. 9m/s nu…
Vad är det som händer?/J
-
Johan_GBG;446407 wrote:Lite konstigt faktiskt. 9m/s nu…
Vad är det som händer?/J
Det är LUGNET före stormen. Jag trodde min rubrik var så tydlig 😉
Men det smäller nog till snart.
-
@gurra1978 446431 wrote:
Det är LUGNET före stormen. Jag trodde min rubrik var så tydlig 😉
Men det smäller nog till snart.
True…
Men prognosen har vart betydligt starkare än utfallet. Det är det som är riktigt skumt.
/J -
Johan_GBG;446432 wrote:True…
Men prognosen har vart betydligt starkare än utfallet. Det är det som är riktigt skumt.
/JFörsta gången man önskar att prognosen inte riktigt kommer stämma. Jag vill segla mitt nya 4.1 och inte kassa 3,7.
-
Det börjar gå bra down the line vågor på älven utanför mitt fönster på Lindholmen.
-
Kolla vattennivån…
Undrar hur det ser ut imorgon bitti efter 12 timmars tryck?
/sinker
Logga in för att svara.