Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing luktar surf imorgon va?

• skejtar_henke

Medlem
    3 november, 2006 vid 13:44

rööövin det är för brudar. Nej sprit ska det vara

• callekuling

Medlem
    3 november, 2006 vid 13:53
    skejtar_henke wrote:

Sprit är underbart, men sist efter x antal groggar drog jag till kompisen med en rak höger..Sen dess försöker ja hålla mig till Öööl eller vin..Men kommer väl sluta med en bamse grogg i näven ändå..

• tetras

Medlem
    3 november, 2006 vid 13:59

Ja ungdomar roa er ni, jag tror nog säsongen börjar komma dit hän så man måste fundera på att använda handskar och då får det vara för min del, där går gränsen.

Men för alla andra, behöver ni kolla vädret innan ni kör ner så kan ni alltid gå in här ( http://www.sodergren.co.uk )för att få en sammanställning från en rad bra väderlänkar.

• gonzo

Medlem
    3 november, 2006 vid 14:13
    callekuling wrote:
    skejtar_henke wrote:

Sprit är underbart, men sist efter x antal groggar drog jag till kompisen med en rak höger..Sen dess försöker ja hålla mig till Öööl eller vin..Men kommer väl sluta med en bamse grogg i näven ändå..

hahaha fan vilken ångest du hade sen. men nu får du hålla dig lungn du ska ju ragga flickor i morgon i big city life kinna. hehehe vad roligt du kommer att få det :tongue:

• gonzo

Medlem
    3 november, 2006 vid 14:15

calle säg som det är din tunna kropp tål inte sprit. den tål inte att få en liten smäll på axlen från botten heller

• callekuling

Medlem
    3 november, 2006 vid 14:21
    gonzo wrote:
    calle säg som det är din tunna kropp tål inte sprit. den tål inte att få en liten smäll på axlen från botten heller

Mmmmm…nää jag tål fan inte sprit, men va gött det är..Axeln känns bra nu..Och ja, jag ska ragga små töser imorgon..moahh

• gonzo

Medlem
    3 november, 2006 vid 14:24
    callekuling wrote:
    gonzo wrote:

Mmmmm…nää jag tål fan inte sprit, men va gött det är..Axeln känns bra nu..Och ja, jag ska ragga små töser imorgon..moahh

ja du värmde ju upp med raggandet på grenå färjan

• callekuling

Medlem
    3 november, 2006 vid 14:25
    gonzo wrote:
    callekuling wrote:
    gonzo wrote:

ja du värmde ju upp med raggandet på grenå färjan

Riktigt så lågt ska jag inte sjunka imorgon, då måste jag hänga ute hela kvällen. Kallt ute nu ju!

• aka_kalle

Medlem
    4 november, 2006 vid 09:11

blåser gör det ju men det är fan inte varmt, någon som ska ut?

• kamikazekiteren

Medlem
    4 november, 2006 vid 09:25

klart vi ska ut ! 12 blir bra

• mjersen

Medlem
    4 november, 2006 vid 10:41
    AKA_KALLE wrote:
    fan fan fan, jobbar.. =( får bli i morgon istället! e du på i morgon kalle?? eller du ska packa o sånt?
  • jonaish

Medlem
    4 november, 2006 vid 10:56

sol, regn etc……hur är vädret !?!? blir det bättre imorgon lr ska man dra över idag ?!?!

• aka_kalle

Medlem
    4 november, 2006 vid 14:08
    mjersen wrote:
    AKA_KALLE wrote:
    fan fan fan, jobbar.. =( får bli i morgon istället! e du på i morgon kalle?? eller du ska packa o sånt?

Skruvade precis av stropparna, fenora och stoppade ner draken, blir inge mer här hemma för mig iår.

• mjersen

Medlem
    4 november, 2006 vid 14:10
    AKA_KALLE wrote:
    mjersen wrote:
    AKA_KALLE wrote:

Skruvade precis av stropparna, fenora och stoppade ner draken, blir inge mer här hemma för mig iår.
    ok, blev det inget åkt i dag heller?

• aka_kalle

Medlem
    4 november, 2006 vid 15:05

ne blev packande istället, ser ut som jag klarar vikten rätt bra nu med bara en drake. go film du hade lagt upp här föresten!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing luktar surf imorgon va?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.