Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Lumpen
-
Svar till:
Säg att du inte vill göra skiten. Funkade bra.
[/ QUOTE ]
word.. -
Annars är man en karl, biter ihop och gör sin militärtjänst som faktiskt är till för att tjäna sitt eget land.
Inget jag ångrar. Är snarare stolt över att ha gjort det. Rätt gött att dela med sig av alla galna historier.
Om du nu känner att du inte orkar så är det nog bäst att vara ärlig. Säga att du inte vill, på min tid placerade dom lögnarna (vanligtvis de som sa att de var homos) på Gotland i samma skjul
-
vad oväntat att du skulle skriva det där. steffos egna lilla farbror duktig
-
Svar till:
vad oväntat att du skulle skriva det där. steffos egna lilla farbror duktig
[/ QUOTE ]
Ähhh, lägg ägg 😛
-
Killen frågade efter tips och jag gav en objektiv bedömning. Om du inte orkar scrolla upp och läsa föregående inlägg och genom dem komma till en slutsats över vad som kan behöva fyllas i kan du nog lika gärna koppla ur tangentbordet
-
fortfarande, vad har det med manlighet att göra? Sätter hellre KGB o Slimchance efter ett halvår i Cumbuco än o pula gevär me buggade skutnissar mitt i vintern.
-
Var något ironisk. Som sagt, vill du inte så säg det. Har uppenbarligen funkat för flera här.
Hoppas det blir som du vill hur som helst så lycka till!
-
skit i kite å bli kung för ett år [img]http://www.kiteflame.se/Bilder/Bilder/Uteliv/DSC00011.JPG[/img]
-
1. grymt underhållande tråd, bästa sedan dackefejden
2. gör lumpen! (dvs om du tycker att svea rike är den finaste institutionen i världen, som du gärna försvarar med ditt liv, oavsett vad svea rike skulle hitta på för idiotiska ideer…)
3. det är gay att inte göra lumpen! fan, lite mer gay skulle svea rike må bra av…
4. skinheads gillar lumpen
5. tror inte du får några problem pojk! om du får det så kommer jag och räddar dig… eller nåt
/D.pac
team august (det tuffaste och manligaste laget i hela sverige, dessutom helt lumpfritt, … fast det är klart, om någon e beredd att ofra sitt liv för mig så kan jag ju sätta ihop en liten exklusiv “special force of august” också..) -
e det lillfittan som har hittat in på steffo fan ska komma upp till ert fjollträsk
-
Inväntar Dirk Digglers dumma kommentarer på ovanstående svar
-
ok då, efter dom bilderna har jag ändrat mig, krig e tufft!
/deddeo
Logga in för att svara.