Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Lund-Öland 20:e juli, någon som ska dit?

• Lund-Öland 20:e juli, någon som ska dit?

Publicerad av grodanboll på 16 juli, 2009 vid 20:12

Tänkte dra en sväng till Öland i början på nästa vecka, förhoppningsvis kite:a lite där borta oxå 🙂 Hursomhelst är det rätt drygt att ta tåg å buss dit med typ 30 kilo packing, så tänkte kolla om någon med bil möjligvis ska dit, delar gärna soppapengar i såna fall 🙂

/Gustav

styret svarade 15 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • kinetic

Medlem
    17 juli, 2009 vid 07:20

Det är inte 100% men om proggen står sig skall jag dit, iofs så åker jag från Kristianstad isf…

• grodanboll

Medlem
    17 juli, 2009 vid 07:41

Jag kan ta mig till Kristiansstad, tar bara nån timme med tåget 🙂 När planerar du att dra?

• kinetic

Medlem
    17 juli, 2009 vid 08:24

Runt halv nio…sen är frågan oxå hur mycket är 30kg kiteutrustning? Jag kommer ha en hel del vindsurfprylar i bilen:-). Men som sagt åker om proggen ser bra ut endast, dvs V-NV, tänkte åka i ”ankdammen”:-)

• grodanboll

Medlem
    17 juli, 2009 vid 08:55

30 kg var kanske en liten överdrift. Jag har en bräda, en kite, våtdräkt + sele, väger väl egentligen inte mkt mer än 10kg. Till det kommer en laptop, tandborste å badkläder + lite annat småskit. Om proggen ser bra ut åker jag gärna med! Halv nio är för övrigt lugnt för min del 🙂

• styret

Medlem
    22 juli, 2009 vid 17:39

för sent nu men vad är skillnaden att ta tåget till kristianstad eller till Kalmar och sen hoppa på en buss till Stora frö.
    tåget går direkt, trots byte enligt tidtabell.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Lund-Öland 20:e juli, någon som ska dit?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.