Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lundåkra eller Habo imorgon?

• magnush

Medlem
    28 augusti, 2006 vid 18:35
    pjoter wrote:
    mmm, de va grymt skönt idag!! fast allt gick kass i början så ordnade de till sig att bli en riktigt bra dag.

Har ne hög med bilder som kommer inatt eller imorgon.

Grymt skoj att testa din flysurfer. Märkligt i början men skoj

• benjamin

Medlem
    28 augusti, 2006 vid 18:49

Fan vad fint det var. Kul att träffa lite folk och kolla. Blåste det lika mycket hela dan som det gjorde på förmiddan?

• lina

Medlem
    28 augusti, 2006 vid 20:27

till killen som behöver sy sin kite:
    Gransegel finns i limhamn men jag har snurrat ihop det, det var Gransegel i Kalmar som jag lämnat in en kite hos, men ring o fråga om de har samma service här, fanns för övr. en massa segelmakare i skåne på gula sidorna.

nu ska jag sova. fyyy fan vad lycklig man är enda ut i den sandiga hårbottnen =) tack peter för ett mycket shysst utlånande av kites hela dan, du gjorde min dag!

• anr

Medlem
    28 augusti, 2006 vid 21:33

Tack Skotten och Johan för tips och hjälp idag!

• johanw

Medlem
    29 augusti, 2006 vid 05:19

riktigt fint på fm igår..

• skotten

Medlem
    29 augusti, 2006 vid 05:51
    anr wrote:
    Tack Skotten och Johan för tips och hjälp idag!

I never saw a smile like the one on your cheeks yesterday!! Just awesome!! A great morning and a chilled out afternoon, days just dont get any better than that. 🙂 tell you what though, my body is hurting a little bit today!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lundåkra eller Habo imorgon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.