Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lundåkra -Fredag!

• Lundåkra -Fredag!

Publicerad av kygen på 11 september, 2008 vid 06:50

Heldag i lundåkra..:cool2:

Åker från Helsingborg tidigt fredag ca 9-10 tiden för att få en lång och förhoppningsvis härlig dag nere i Lundåkra. Någon som skall ner till lundåkra fredag förmiddag? Om någon är sugen kan ni åka med mig från Helsingborg C – Lundåkra bara skriv här eller ring mig på 0480 46 91 62.

tobbekite svarade 16 år, 7 månader sedan 12 Medlemmar · 29 Svar
  • 29 Svar
  • kygen

Medlem
    11 september, 2008 vid 06:53

PS. TobbeKite som jag bor hos under helgen kommer ner efter sitt #”¤%-möte som han har på förmiddagen, han kommer nog vid 12-13 tiden? men orkar inte vänta på han så han kör egen bil. :ooo:

• tobbekite

Medlem
    11 september, 2008 vid 07:05

mm tråkigt man har skyldigheter på jobbet när det verkar bli kanonvindar hela dagen. men jag kommer ner så fort jag är klar 🙂

• larssa

Medlem
    11 september, 2008 vid 08:24

Någon som skall ner vid 9-10?
    Jag e sugen!

• kygen

Medlem
    11 september, 2008 vid 08:54
    Larssa;498793 wrote:
    Någon som skall ner vid 9-10?
    Jag e sugen!

Nice åker du egen bil eller skall vi samåka??

Jag kommer nog vara där hela dagen typ från 10-19?Jag tar nog med käk och sånt så att du vet.. :smirk:

• danneee

Medlem
    11 september, 2008 vid 09:09

Kommer nog ner en sväng på em, vet inte riktigt vilken tid…

• larssa

Medlem
    11 september, 2008 vid 09:36

@Kygen 498802 wrote:

Nice åker du egen bil eller skall vi samåka??

Jag kommer nog vara där hela dagen typ från 10-19?Jag tar nog med käk och sånt så att du vet.. :smirk:

Skall på en vinsning kl.10, men efter det kan jag och jag får köra själv för jag måste iväg vid 13-14tiden.

• annasofia

Medlem
    11 september, 2008 vid 13:33
    Kygen;498771 wrote:
    Heldag i lundåkra..:cool2:

Åker från Helsingborg tidigt fredag ca 9-10 tiden för att få en lång och förhoppningsvis härlig dag nere i Lundåkra. Någon som skall ner till lundåkra fredag förmiddag? Om någon är sugen kan ni åka med mig från Helsingborg C – Lundåkra bara skriv här eller ring mig på 0480 46 91 62.

Jag hänger gärna på:laugh:.
    Kan nog bli en riktig toppendag!!

• tobbekite

Medlem
    11 september, 2008 vid 15:44

fredagens möte uppskjutet till måndag, kom väldigt lägligt. blir heldag (typ 10 och framåt) för mig också 🙂

• henric

Medlem
    11 september, 2008 vid 16:43
    Larssa;498818 wrote:
    Skall på en vinsning kl.10, men efter det kan jag och jag får köra själv för jag måste iväg vid 13-14tiden.

Då blir vi ett stort Hbg-gäng där imorgon. Jag kommer ner tidigt men ska jobba senare på dagen så jag kör nog själv. Om inte Anso har ändrat sig:tongue: ?

• annasofia

Medlem
    11 september, 2008 vid 16:48
    Henric;498952 wrote:
    Då blir vi ett stort Hbg-gäng där imorgon. Jag kommer ner tidigt men ska jobba senare på dagen så jag kör nog själv. Om inte Anso har ändrat sig:tongue: ?

Nä, du ska ju åka hem så tidigt….Tänkte åka med dig ner om jag kan åka med nån annan hem??:smile:

• tobbekite

Medlem
    11 september, 2008 vid 16:52
    annasofia;498953 wrote:
    Nä, du ska ju åka hem så tidigt….Tänkte åka med dig ner om jag kan åka med nån annan hem??:smile:

kan bli trångt, vi är redan 2 i min bil, kanske blir 3. men om ingen annan från hbg har plats så kan vi nog tränga in dig oxå 🙂 vi räknar med o vara där hela dagen o rulla hemåt runt 18 på kvällen kanske, med reservation för ändringar (man vet ju aldrig om vinden dör, det kommer ett monsunregn, etc).

• annasofia

Medlem
    11 september, 2008 vid 16:57
    TobbeKite;498955 wrote:
    kan bli trångt, vi är redan 2 i min bil, kanske blir 3. men om ingen annan från hbg har plats så kan vi nog tränga in dig oxå 🙂 vi räknar med o vara där hela dagen o rulla hemåt runt 18 på kvällen kanske, med reservation för ändringar (man vet ju aldrig om vinden dör, det kommer ett monsunregn, etc).

Om inte annat får jag väl ragga på stranden imorrn då:laugh:.

• mjersen

Medlem
    11 september, 2008 vid 17:02

najsbajs! borrby blir inställt för min det så jag rullar till LA direkt efter jubbet! e där runt 8:30 !

• eagletech19

Medlem
    11 september, 2008 vid 17:02

Tja då synes vi efter 13.00 😀

//Roger

• jonaish

Medlem
    11 september, 2008 vid 18:30

jag får väl la ta å kumme!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA