Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lundåkra i helgen?
-
Lundåkra i helgen?
Publicerad av grodanboll på 19 april, 2011 vid 21:48Ser ut som att det äntligen blir vind till helgen! Dessvärre ser det ut som att det är Lundåkra som gäller, men man får väl inte vara för kräsen antar jag…
Är det någon från Lund som ska dit och som vill dela soppapengar?
lelleee svarade 13 år, 7 månader sedan 15 Medlemmar · 30 Svar -
30 Svar
-
i habo finns en 18m flytslider, den gamla slidern från LA och en kicker! bara o komma
-
viktor77
Gäst21 april, 2011 vid 05:56Ska det verkligen blåsa nått i Lundåkra på lördag? Såg att DMI dragit ner sin prognos. Blir Ljunghusen istället.
-
Kan ni inte ringa EON och slå på fläktarna som står där? Eller de är inte till för kitesurf?
-
Någon som ska mot Gislöshammar på lördag? Ser ju inte ut att bli tillräckligt i Lundåkra…
-
Lelleee;653120 wrote:ta med skiten till LA på lörda
bump bump
-
Jag har sjuk kiteabstinens efter en vinter i Sverige och funderar på att dra ner till Lundåkra för att få säsongens första handsklösa surf. Men det känns upplagt för en 40mils bomkörning. DMI visar i princip ingenting, windguru litegrann. Vad tror ni om det egentligen???
-
Jag har sjuk kiteabstinens efter en vinter i Sverige och funderar på att dra ner till Lundåkra för att få säsongens första handsklösa surf. Men det känns upplagt för en 40mils bomkörning. DMI visar i princip ingenting, windguru litegrann. Vad tror ni om det egentligen???
-
lite är alltid något… nåt ska man ju göra i påsk… 15kvm e ju bra o ha med
-
stebe;653224 wrote:Jag har sjuk kiteabstinens efter en vinter i Sverige och funderar på att dra ner till Lundåkra för att få säsongens första handsklösa surf. Men det känns upplagt för en 40mils bomkörning. DMI visar i princip ingenting, windguru litegrann. Vad tror ni om det egentligen???
Jag väntar till nästa helg ,då åker hela teamet ner för en demodag,,packa dina kites å brädor å var med på att dema lite Flexifoil.
Boende kan vi nog fixa åxå om du vill,
Aloha
Logga in för att svara.