Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lundåkra i morgon
-
Lundåkra i morgon
Publicerad av larssa på 31 augusti, 2008 vid 20:13Någon som skall ut till Lundåkra i morgon fm (måndag)???
Tänkte sticka ner vid 10-tiden.wibban svarade 16 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
@Larssa 495689 wrote:
Någon som skall ut till Lundåkra i morgon fm (måndag)???
Tänkte sticka ner vid 10-tiden.Ralle var sugen på att köra neråt och kita. Slå han en pling:grin:
/Roger
-
jag är peppad, tycker vindarna ser kanon ut!
har du plats i bilen Larssa? är poolbilen på jobbet ledig kan jag köra annars, det vet jag imorgon när jag kommer till jobbet (runt 8).edit: hmm ser ut o kunna bli riktigt bra tryck i vindarna, 11:an kanske är för stor? kanske dags att inviga 7:an?
-
poolbilen på jobbet är upptagen 12 och framåt, ingen höjdare. så håller tummarna att du har plats i bilen Larssa 🙂 slå en pling när du vaknat.
-
Har blivit förkyld så jag hoppar idag och siktar in mig på onsdag istället.
-
Det löste sig med bil, skulle gissa att jag är nere ca 13.30.
-
Några pics från Lundåkra idag. Farsan som knäppte dem, första gången han fotar Kite från stranden. Men det roliga är väl att han hängde med mig för att fota mig o min polare. Dock så börjar han bli lite gammal och han ”missade oss” sa han. Har en bild på mig när jag typ e på stranden 🙂 Jaja enjoy iaf
-
Liten film från idag med… Fortfarande min 65åriga farsa aka grandpa som filmat.
Det är först nu jag förstår varför farsan ”missade” mig.. Inte så lätt att se vem som e vem när man har ögat intryckt i kameran…vem är den grymme jäveln i vita shorts som gör allt de fina i filmen? Jag är den som gör en liten , liten grab i mitten nånstans 🙂 Min första nånsin med landning faktiskt.
Enjoy
-
That is da knife. Mike the knife 🙂 – Mike Blomvall som är med och kör i PKRA
PS! Ni kan supporta honon genom att köpa en t-shirt av honom.
Bara att haffa honom och säga att ni vill köpa en tröja.
Logga in för att svara.