Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lundåkra i veckan.
-
Wibban wrote:Japp, mycket nice faktiskt. Men tack vare dig Marcel så plockade jag med mig min 16 m2 och när jag kom dit så var jag själv där. Gjorde 2 försök att få upp den själv men misslyckades och tur var kanske det för då kom några till och snabbt förklarade att 12 räcker gott och väl nu *s*.
Det var iaf helt ok idag och jag fick en kick för det var stora framsteg som gjordes idag även om det inte gick lysande…
Riktigt kul dag iaf.
Hallelujahaha illa illa =))
-
Marcel_101 wrote:Wibban wrote:Japp, mycket nice faktiskt. Men tack vare dig Marcel så plockade jag med mig min 16 m2 och när jag kom dit så var jag själv där. Gjorde 2 försök att få upp den själv men misslyckades och tur var kanske det för då kom några till och snabbt förklarade att 12 räcker gott och väl nu *s*.
Det var iaf helt ok idag och jag fick en kick för det var stora framsteg som gjordes idag även om det inte gick lysande…
Riktigt kul dag iaf.
Äh, jag ska tacka dig istället. Det är bra att göra misstag. Jag brukar göra dem med flit för man lär sig så attans mycket på det *s* -
Wibban wrote:Marcel_101 wrote:Wibban wrote:Japp, mycket nice faktiskt. Men tack vare dig Marcel så plockade jag med mig min 16 m2 och när jag kom dit så var jag själv där. Gjorde 2 försök att få upp den själv men misslyckades och tur var kanske det för då kom några till och snabbt förklarade att 12 räcker gott och väl nu *s*.
Riktigt kul dag iaf.
Äh, jag ska tacka dig istället. Det är bra att göra misstag. Jag brukar göra dem med flit för man lär sig så attans mycket på det *s*hahah så sant så =)
Logga in för att svara.