Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lundåkra idag.

• sonkie

Medlem
    20 augusti, 2007 vid 07:32

@Selle 407019 wrote:

Någon som ska till Lundåkra typ snart?
    Jag är sugen på en förmiddags session.

Hej,
    Du har kanske redan stuckit, men jag tänkte köra ner snart och är väl där kring 10.30.

ses,
    sara

• dezzi

Medlem
    20 augusti, 2007 vid 08:00

Hej!

Nån som ska till Lundåkra? Kan jag haka på? Jag har ingen bil idag (bor i Malmö).

• edorf

Medlem
    20 augusti, 2007 vid 08:26

@Dezzi 407056 wrote:

Hej!

Nån som ska till Lundåkra? Kan jag haka på? Jag har ingen bil idag (bor i Malmö).

vad gjorde du i lund mitt i natten på väg hem från eddie om du bor i malmö? =)

• marcel_101

Medlem
    20 augusti, 2007 vid 12:39

hmmm såg bra ut innan nu tycker jag det mest ser blött o jevligt ut, nån som vet hur det e därborta ?

• selle

Medlem
    20 augusti, 2007 vid 13:41

Yes!!!

Jobbat natt förra natten så nu var jag glad att jagt kom upp kl 07 denna dagen .. meen….. jag råkade däcka igen o vaknade för ett litet tag sedan… men nu jevlar blir det lundåkra. hoppas de blåser

• marcel_101

Medlem
    20 augusti, 2007 vid 18:01

@Selle 407156 wrote:

Yes!!!

Jobbat natt förra natten så nu var jag glad att jagt kom upp kl 07 denna dagen .. meen….. jag råkade däcka igen o vaknade för ett litet tag sedan… men nu jevlar blir det lundåkra. hoppas de blåser

det blåste ju en stund iaf hehe

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lundåkra idag.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.