Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lundåkra idag onsdag? eller?
-
Lundåkra idag onsdag? eller?
Publicerad av sonkie på 29 april, 2009 vid 10:10Hej!
Nån som vet hur det verkar i Lundåkra idag? Är det för lite vind?
Ska någon dit lite senare i em/kväll?sonkie svarade 15 år, 12 månader sedan 8 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
tycker tyvärr det ser kasst ut idag. FRV och DMI visar knappt nån vind alls.
imorgon däremot ser bättre ut!
jag tänkte dra ut vid 10-tiden imorgon och stannar nog till ca 14-15 nån gång, sen blir det hem o korka upp ölen 🙂 -
Japp, imorgon ser bättre ut! Kommer vid 13-tiden efter jobb. Blir det NO så kan man ju testa JP eller Barsebäcks camping!
-
ja, det får bli att sola istället idag.
JP på NO? trodde inte jag funkade.Tobbe – jag kan också tänka mig att komma iväg tidigt imorgon. Var ska du köra?
-
sonkie;543581 wrote:Tobbe – jag kan också tänka mig att komma iväg tidigt imorgon. Var ska du köra?
Lundåkra blir det!
-
Va sjutton, är det bara jag som jobbar el??
Hur länge tänkte ni vara kvar, kan nog inte komma förrän halv fem-fem? -
Halvdag imorgon (dag före röd dag ju)! Vi är där så länge det blåser och det skall det göra HELA dagen!
Säg till eleverna att du har friluftsdag och kom tidigare!
-
Malin hinner nog inte vara där vid den tiden så hon kommer nog oxå vid 5-6 tiden
-
annasofia;543588 wrote:Va sjutton, är det bara jag som jobbar el??
Hur länge tänkte ni vara kvar, kan nog inte komma förrän halv fem-fem?Jag e hemma tjugo i fem o e sugen på att sticka ut. Du kanske vill sammmåka?
-
ok, låter bra med Lundåkra.
satsar på att vara där 10.00 – 13.00 -
Jag dyker nog upp vid 10… gärna tidigare om någon orkar…. =)
-
nniillaamm;543626 wrote:Jag e hemma tjugo i fem o e sugen på att sticka ut. Du kanske vill sammmåka?
Hoppas komma iväg lite tidigare men annars skulle vi kunna göra det. Kan slå en pling om jag inte har åkt före det.
Tror inte jag har ditt nr, mitt är 070-7976175. -
Jag kommer ner efter jag lämnat dottern på dagis. Kommer vara i LA strax innan 11.00
-
FarbrorFräz;543648 wrote:Jag dyker nog upp vid 10… gärna tidigare om någon orkar…. =)
Låter bra. Jag är på plats absolut senast 10.00 om inte prognosen ändras tills imorgon fm.
Logga in för att svara.